![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tunnu nykyajan peruspuhelimet kestää käytössä sitä mitä 90-luvun lopun luurit. Ole erilainen ja osta joku tällanen http://jamesoff.net/site/wp-content/...2/dsc_4159.jpg ja siihen sit vaan uus akku. Itellä oli aikanaan toi eikä sitä millään rikkonut eikä softat tökkiny kertaakaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on ollu itellä pari Samsung 271 puhelinta, ja töissä on kans jo toinen samanlainen menossa. Kuuluvuus tosiaan loppuu noista ainakin jossain välissä, eli kai se metallipöly ynnä muu törky ajan saatossa tuhoaa kaiuttimet. Taitaa olla tuo 550 olla aika samaa sarjaa?
Tuo 271 ainakin on ollut perus varma puhelin hyvällä akun kestolla, varsinkin jos ei pidä sitä bluutuuttia päällä koko aikaa. Itse ainakin tykkäsin tuosta perus puhelimena, ja on Nokian jälkeen helppokäyttöinen. Hyvänä lisänä taskulamppu, joka tosin menee itsestään päälle turhan herkästi reisitaskussa pidettäessä. ![]() Pillarin puhelimista ei ole itsellä mitään kokemusta, mutta kuullut olen paljon positiivista. Tekisi itselläkin mieli kokeilla tuota CAT:ia, tosin varmaankin älyversiona.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä toimiva peruspuhelin on mikä tahansa halpa näppäin-Nokia.
Toimii siihen mihin pitääkin; ennen kaikkea puhelimena, voi myös tekstailla, on herätyskello, on NÄPPÄIMET, pystyy käyttämään yhdellä kädellä, näytöltä näkee myös ulkona... Kaikki omistamani Samsungit olen saanut TIG-hitsaamalla sekaisin, tilttiin ja erroriin. Kaikki IP 67-jutut on menneet vuodessa täyteen metallipaskaa ja hajonneet. Mutta perus-Nokia se vaan kestää. Kuukauden ehdin käyttää Lumiaa. Olin salaa tosi helpottunut, kun sen puhelimen ainoa näppäin hajosi. Sain syyn siirtyä piinallisesta äly"puhelimesta" takaisin näppäinmalliin.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| toimivin älypuhelin? | ärjy | Chit-Chat | 662 | 14.08.2016 22:09 |