![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
2. Ei tietääkseni. 3. En tiedä. Mikä vika on vaijerisammutuksessa? 4. Käsittääkseni pitäs mennä ilman tehomittausta kun on mallisarjan sisäinen moottorinvaihto. Dokumentit vaan mukaan mistä selviää tehot yms.. Ja ite kyl repisin koneen ylös ja ottaisin siitä turbosta vauhtipyörän kun kuitenki se mopo karkaa käsistä ja alat tehoa kaivamaan ni vaparin kytkin ei pidä. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
juurikin itse saman operaation tein eli vapariin turbon romut kiinni kaikki originellia ja tarkoitus pitääkki niin nii siittä huolimatta käytin pannun pois ja vaihdoin VP sekä kytkimen romut turbo versiosta
vaparissa on sitte kierteellä roppu siinä mistä turbon oljynpaine lähtee eli turbon lohkosta nippa talteen ja swap nii ei mee ihmettelyksi muukuin öljyn paluu sekin hoitu poralla ja kierretapilla ![]()
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vaijeri sammutuksessa varsinaisesti mitään vikaa omasta mielestä ole, mutta lukenut niin monesta paikkaa ettei katsurille kelpaa, ja toisaalta mukava jos avaimesta sammuisi. Hmm, varaosa autosta koppa nousee helposti kun neljä pulttia piti koppaa kiinni, muualta mädäntynyt puhki
![]() Säästyisi siinä kyllä ruiskutuspumpun vaihdolta yms. Kestääköhän vaparin kytkin vakio turbolla? Vakiona luultavammin pysyy, minulle riittää vakio puhaltimen antama potku, kummiskin tieliikenne auto on ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kytkin riittää nippa nappa. Kannattas siinä samalla vaihtaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Suihkuissa tais olla avautumispaineessa eroa?
Elementit pumpussa 0,5mm isommat? Vai muistanko jostai toisesta merkistä? ![]() Tosin jos molemmat suihkut on puolimiljoonaa ajettuja niin pienellä kokoerolla ei ole väliä vaan kunnolla.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Joo turbollinen on ajettu 400tkm, ja vaparilla 380tkm, mutta kuittien mukaan kärjet siihen olis vaihdettu muistaakseni 250tkm kohdalla. Eikä savuta ollenkaan ja kylmänä ei rötää. Eli pieni ero vain niissä, taidan laittaa ne vaparin suuttimet. Entäpä mistä hommata uudet kytkimen, vanhan kuntoa en tiedä ku vasta tänään irroitan moottorin.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Turbossa on isompi kytkin ja vauhtipyörä.. Painaa muuten sit paljon.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tamgears myy jotain hd pakettia tohon vaparin vauhtipyöräänkin sopivana. kaverilla on sellanen ja kyl se paremmin pitää kuin vanha turbon kytkin vaikka pienempi onkin. olikohan joku 250-300e paketin hinta..
|
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |