![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tilalle liukukita? Jos ei muuuten, niin vaikka vaan sen takia että pääsee kusisesta vaijerista eroon. ![]() Nimimerkki on ehkä muutaman kerran ollut käpälissä vaijerin piikkien pistoja ja viiltoja kun ei niitä hanskoja kuitenkaan aina oo ja vaikka oliskin niin silti tahtoo välillä pistellä
|
|
|
|||
|
|||
|
Itse aikoinaan mietin jos ecun saisi kätevästi omassa siirrettyä siihen pelkääjän puolen kojetaulun alapuolelle... siinä luulisi itellä riittävän vara siihen ettei aineskaan kastuisi koska silloin täytyisi olla melkein ovien ikkunan korkeudella vettä jossain montussa johon en luule itse koskaan tolla ajavanikaan.. ja tuolloin myös konehörppisi jo aika paljonkin sitä vettä myös.
tuo megaruuttakin olisi hyvä vaihtoehto mut tuo rahan puute aiheuttaa sen ettei sellaista pysty heti hankkimaan, ehkä tulevaisuudessa kun rikastuu enemmän.... |
|
|
|||
|
|||
|
Ei tule mulle narua vinssiin. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun narullinen vinssi on vetänyt narun niin tiukasti sinne kelalle, että sitä ei vedä sieltä käsin pois. Enkä ole nähnyt oikein omalla kohdalla etua siinä. Menkööt nyt noin.
Megaruuttaa olen miettinyt ja tietysti hukkakipinällä että pääsee jakajasta eroon. Täytyy vaan tutkia mihin sen triggerin laittaa. Jakajaan vois teettää triggeripyörän tai sitten laittaa takapäähän konetta, mutta se on isompi homma.
|
|||
|
|||
|
Mulla on 36-1 triggeripyörä dampperin ja hihnapyörän välissä. Simppeli ja toistaiseksi toimiva asennus.
|
|||
|
|||
|
Sehän se on peruspaikka, mutta on myös arin paikka offikäyttöä ajatellen. Siksi en siihen halua triggeripyörää laittaa. Katuautossa se menee siinä ihan hyvin ja siinä mulla toisessa autossa onkin ja toimii hyvin.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vai sen anturin käyttöikäkö arveluttaa? Kuinka alas se pitää laittaa, ja eikö sitä voi suojata millään, vai vaikeuttaako suojaus sitten anturin ympäristön tiskausta kuraleikkien jälkeen? -Paavo |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eipä silti, että autoa uittamassa olisin, mutta 'jos'. Ja jos tekee jotain niin tekee sit niin ettei tuosta jää kiinni. Siksi olen hieman kartoittanut tilannetta kuinka muut on asian tehneet.
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |