![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Noin kovasti, kun vatkaat.... nii siis ajatuksia auton rakentelusta ![]() Bensa kasissa tiätty on saundi ja pirteys(riippuu kyl viri asteesta) eri luokkaa ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oisko tollanen 3 pyttynen kubota kova?
Ei ois ihan joka pojal.. http://www.ebay.com/bhp/kubota-diesel-engine Viimeksi muokannut SptV : 20.08.2015 14:06 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sami kirjottikii mitä mie funtsin kanssa
![]() ![]() ja sptV:lle terkkuja et sitte ku oon vanha ni hommaan jonku CJ mallin ja laitan sinne kolme pyttysen valmetin ahtimella ![]() osa alustan hilppeist melkee hommattu. eli jakarit. tulee aivan perseestä alusta tuollai mut voisha se olla huonompikii. tai no ei siit ihan kamala varmaa tuu mut pitäs vissii olla aika napakat puslat ettei kiihytyksissä rupee kampee mihisattuu... ja väljähkö panhaartti kans taitaa auttaa tuoho ilmiöön ![]() nii ja kone hommelitkii rupee pikku hiljaa selkiytymää ton patrollin tekniikan osalta. ![]() ilmeisesti ois tuloillaa 5v laatikko ja vapari kone.. mut eihä sen turpottamine ilmeisesti oo mikää nigerian temppu? Sami? ![]() niiii ja se viel et keulas tulee varmaa nii ahdasta et sinne pitää sovittaa coiloverit. (ahtaus.. tekosyy hommata ne saatanan pamput ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
vaparin turbottamisen kanssa sit sillai et järki päässä pidemmissä vedoissa.. joko niis on sprayerit tai sitten ei, tarkasta ennen kun poltat sen koneen
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Melkeinhä se auki kannattaa käyttää ennenks nokalle tunkee. Miä voin tulla auttaa
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() ja emmie kiusaa muutekaa noit koneita. lepposaa kurmuuttelua ![]() ![]() vähä niiku ois mummeli ratis mut kytkimen tilal palaa nortti ![]() perkele! siehä sami kävit "remontteeraamas" tota valmettia miu kans! ![]() toka kerta ois jo tän auton kanssa... ![]() ![]() viimeistelyn ammattilaiset työssä... ![]() ja takana näkyvä liuku ovi minkä keskel on käynti ovi ja viereen piirsin spräyllä feikki oven nii ainaki 3 ihmistä on jo koittanu ulostautuu siintä ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#8
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=young n dum;
mut vast sitte ku oon vanha. (50V) Kylla koskoo ohtaan tuo ikaraja! ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
ja ei sen tupron pumppu nii justiinsa ole ( miusta tuo on ainaki iha hanurista), vaparin omalla vaan joutuu leimasavuja säätelemään vähäsen reippaammin ku tuppaa pikkasen pölläyttelemään
![]() ![]() ps. tässä naapurikylälläkin ois yks ylimääräinen pannu mut se on niiin väljä ettei kyl noi lähelle uskalla kaupata ![]() ![]() ...muistaakseen tupron sovite käyrä vakio pakosarjaan siinä ois kyllä paikoillaan ![]() ainiii, ja laitahan nyt joku mobiili tuonne pullinkiin. huomenna vimonen päivä ilmottautua, ihan vaa ettei tarttis ainakaan yksikseen vejellä ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#10
|
||||
|
||||
![]()
KYSYMYS
onks mitää säännöksiä leimaamista ajatellen koskien koje taulua? orkkis on aivan hanurista, eikä oo paikallaankaan. mikään mittari ei toimi ja viisarit sojottaa mikä minnekkii. joskus vuosia sitten muistelisin et toveri kyseli samaa juttua legasy suparuun et hävittäs ja tekis uuven mut se ei käyny A konttorin setälle. en muista miks. toki täähä on 76 vm jos se ny mitää vaikuttaa mihinkään? eli tilalle teen.. tai no oikeestaa alotettu jo aika vahvasti ![]() veden lämpötila latauksen merkki valo öljynpaine valo ![]() nopeus luetaa Gps:än ruudulta jos se vaa kelpaa. ahistaa nuo kaikenmaailman mittarit. ahtopaineet, pako lämmöt yms voi olla hetken mut ku saan kohillee lähtee veks nekin. eehä ny jumalauta miulla aika ja kiinnostus metässä riitä mitää saatanan mittareita tuijottaa. nii ja venäläisillä ydin lataus pattereilla käyvä isoilla viisareilla varustettu herätyskello pitää saaha integroituu jotekii ihanast kans tuoho hitec instrumentti paneeliin ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |