Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.08.2015, 08:52
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Noin kovasti, kun vatkaat.... nii siis ajatuksia auton rakentelusta, nii eikö kannattais ajatella keulalle jotain kevyempää riisseliä, kun vallu tai patruuli? Kyllähä jos upotella meinaat jatkossakin, niin ohan riisseli sillo aika optimaalinen ratkaisu jossa ei oo mitää avointa jakopäätä ja hirmu yksinkertaisilla ruokapumpun sähköillä.

Bensa kasissa tiätty on saundi ja pirteys(riippuu kyl viri asteesta) eri luokkaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.08.2015, 14:04
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Oisko tollanen 3 pyttynen kubota kova?
Ei ois ihan joka pojal..

http://www.ebay.com/bhp/kubota-diesel-engine

Viimeksi muokannut SptV : 20.08.2015 14:06
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.08.2015, 14:54
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Noin kovasti, kun vatkaat.... nii siis ajatuksia auton rakentelusta, nii eikö kannattais ajatella keulalle jotain kevyempää riisseliä, kun vallu tai patruuli? Kyllähä jos upotella meinaat jatkossakin, niin ohan riisseli sillo aika optimaalinen ratkaisu jossa ei oo mitää avointa jakopäätä ja hirmu yksinkertaisilla ruokapumpun sähköillä.

Bensa kasissa tiätty on saundi ja pirteys(riippuu kyl viri asteesta) eri luokkaa
Patrollin mekaniikka on äärimmäisen yksinkertanen, kevyempi ku vallun moottori, ei pelkää vettä, puolilmasia hankkia ja kyllä siitäkin voimaa ulos saa. Koska YnD:n tuntien ni kyllä tääkin auto uimakouluun joutuu. ainoot sähköt patrolliin on startti, hehkut ja laturi.. Eikä niitäkää enää sen jälkee tarvi ku on kerran käyntii saanu. vallus ei kyl taija olla ees noita hehkuja et se pärjää viel vähemmällä sähköllä mut on se pirun painava.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.08.2015, 15:31
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Sami kirjottikii mitä mie funtsin kanssa ja kiitti Jare! meen taas juutuubittamaa tunniks tehokkaita punaniska lavureita isoilla kaseilla

ja sptV:lle terkkuja et sitte ku oon vanha ni hommaan jonku CJ mallin ja laitan sinne kolme pyttysen valmetin ahtimella koska mie voin.. mut vast sitte ku oon vanha. (50V)

osa alustan hilppeist melkee hommattu. eli jakarit. tulee aivan perseestä alusta tuollai mut voisha se olla huonompikii. tai no ei siit ihan kamala varmaa tuu mut pitäs vissii olla aika napakat puslat ettei kiihytyksissä rupee kampee mihisattuu... ja väljähkö panhaartti kans taitaa auttaa tuoho ilmiöön

nii ja kone hommelitkii rupee pikku hiljaa selkiytymää ton patrollin tekniikan osalta.

ilmeisesti ois tuloillaa 5v laatikko ja vapari kone.. mut eihä sen turpottamine ilmeisesti oo mikää nigerian temppu? Sami? ahetun pumppu ja sirottelee vaniliini sokeria päälle?

niiii ja se viel et keulas tulee varmaa nii ahdasta et sinne pitää sovittaa coiloverit. (ahtaus.. tekosyy hommata ne saatanan pamput )
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.08.2015, 19:15
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

vaparin turbottamisen kanssa sit sillai et järki päässä pidemmissä vedoissa.. joko niis on sprayerit tai sitten ei, tarkasta ennen kun poltat sen koneen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.08.2015, 19:19
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Melkeinhä se auki kannattaa käyttää ennenks nokalle tunkee. Miä voin tulla auttaa Hyvä tekosyy ryypätä paripäivää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.08.2015, 19:30
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Melkeinhä se auki kannattaa käyttää ennenks nokalle tunkee. Miä voin tulla auttaa Hyvä tekosyy ryypätä paripäivää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
vaparin turbottamisen kanssa sit sillai et järki päässä pidemmissä vedoissa.. joko niis on sprayerit tai sitten ei, tarkasta ennen kun poltat sen koneen
DA! asia kunnossa... yeah right sami terve tuloa vaan. vielä on maksaa jäljellä?

ja emmie kiusaa muutekaa noit koneita. lepposaa kurmuuttelua

vähä niiku ois mummeli ratis mut kytkimen tilal palaa nortti

perkele! siehä sami kävit "remontteeraamas" tota valmettia miu kans!

toka kerta ois jo tän auton kanssa...





viimeistelyn ammattilaiset työssä...

ja takana näkyvä liuku ovi minkä keskel on käynti ovi ja viereen piirsin spräyllä feikki oven nii ainaki 3 ihmistä on jo koittanu ulostautuu siintä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.08.2015, 21:08
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

[QUOTE=young n dum;

mut vast sitte ku oon vanha. (50V)

Kylla koskoo ohtaan tuo ikaraja!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.08.2015, 22:09
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

ja ei sen tupron pumppu nii justiinsa ole ( miusta tuo on ainaki iha hanurista), vaparin omalla vaan joutuu leimasavuja säätelemään vähäsen reippaammin ku tuppaa pikkasen pölläyttelemään .....joku garretin kolmonen tai volvosta mitsun vastaava ja kovaa ajoa, herääkin kohtuuvella ku saapi ruokaa heti alhaalta. pitää paineet siinä kilon kieppeillä ja kakkua vaa sen mitä siihen tarvii ni ei sitä vähänkään jären kanssa ( lue: ilman votkaa ) ajamalla voi rikki saaha

ps. tässä naapurikylälläkin ois yks ylimääräinen pannu mut se on niiin väljä ettei kyl noi lähelle uskalla kaupata
...muistaakseen tupron sovite käyrä vakio pakosarjaan siinä ois kyllä paikoillaan


ainiii, ja laitahan nyt joku mobiili tuonne pullinkiin. huomenna vimonen päivä ilmottautua, ihan vaa ettei tarttis ainakaan yksikseen vejellä
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.09.2015, 19:14
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

KYSYMYS

onks mitää säännöksiä leimaamista ajatellen koskien koje taulua?

orkkis on aivan hanurista, eikä oo paikallaankaan.

mikään mittari ei toimi ja viisarit sojottaa mikä minnekkii.

joskus vuosia sitten muistelisin et toveri kyseli samaa juttua legasy suparuun et hävittäs ja tekis uuven mut se ei käyny A konttorin setälle. en muista miks.

toki täähä on 76 vm jos se ny mitää vaikuttaa mihinkään?

eli tilalle teen.. tai no oikeestaa alotettu jo aika vahvasti sellanen putki tsydeemi a pilarista toiseen. lasin reunuksee dimple levyä jäykistämää koko paska ja mittareitaha mie en tarvii ku :

veden lämpötila

latauksen merkki valo

öljynpaine valo



nopeus luetaa Gps:än ruudulta jos se vaa kelpaa.

ahistaa nuo kaikenmaailman mittarit. ahtopaineet, pako lämmöt yms voi olla hetken mut ku saan kohillee lähtee veks nekin. eehä ny jumalauta miulla aika ja kiinnostus metässä riitä mitää saatanan mittareita tuijottaa.

nii ja venäläisillä ydin lataus pattereilla käyvä isoilla viisareilla varustettu herätyskello pitää saaha integroituu jotekii ihanast kans tuoho hitec instrumentti paneeliin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.09.2015, 19:16
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
Bolt on Portal Axle kippo86 Linkit 11 19.03.2011 20:30
Gearmaster Portal Axle Jeeper Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2006 20:02


Sivu luotu: 02:16 (GMT +2).