![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuo koko vinssipeti/puskuri on irrotettava. Olen välttänyt käyttämästä 'kemppipultteja'.
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Onko ihan orggis puskurin kiinnikkeissä tuo vinssipeti/puskuri kiinni? Joo tuota peltiliparetta joutu itsekki rälläköimään, vittumaisen ahas oli rällätä ku piti varoo syyläriä...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tässä näkyy hieman sitä rakennetta. Pienen peltilipareen laitoin suojaksi syylärille ettei töki vaijeri syyläriin. Ottaa kyllä vinssin runkoon kiinni ennen kuin normaalisti tuonne asti yltää.
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ylempänä tuo omakin ois parempi ei olis ihan niin arka vedelle jos jossain on syvempää vesiuraa, mut jos noin syvässä menee niin kohta alkaa ecu olemaan veden pinnan alla. mitenkähän paljon muuten nuo rangen ovitiivisteet pitävät vettä? onko kokemuksia?oletko siirtänyt ecua ylemmäksi? kuinka helppo projekti se on? Muutamalla pultillahan se ecu on lattiassa kiinni. maadoittaakohan se niistä pulteista ihteesä vai voiko keksiä toisenlaisen kiinnitystavan sille? Silloin voisi hieman syvempään uraan tarjota rankkuakin niin ei heti ecu ainakaan kastu.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ECU on vakiopaikassaan vielä eikä ovientiivisteetkään ole enää parhaassa iskussa. Jos syvempään alkaa mennä niin aika pian saa olla nostamassa ilmanottoakin ylemmäs. Se hörppää helpommin kuin mitä ECU kastuu.
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuosta ruiskukoneellisesta piti ensin ecuboksi siirtää kattoon, mutta johdot ei yllä kuin siihen pelkääjän aurinkolipan seudulle ja sitten onkin boksinkulma apparin otsassa. Keskitunnelin päälle ilmeisesti riittää johdot kun vähän reittiä muuttaa, tuohon meidän laitteeseen on näillä näkymin ecuboksi tulossa kojetaulun päälle keskelle, sen parempaa paikkaa ei vakiojohtosarjalla taida olla? Se efikoneen vakioilmanotto siellä etukulmassa on kyllä surkea paikka, samalla tavalla herkästi vahingossa etukulma sujahtaa pinnan alle. Kaasarikone sentään ottaa ilmansa koneen päältä / tulipellin tienoilta eikä sitä ihan helpolla edes vahingossa saa veden alle.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos aikoo mennä uimahommiksi niin kaivelee koukun valmiiksi esille, niin ei tarvi kurasta kaivella
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
, ottaa pakkia tai kaverin avustuksella pakkia ja uudesta paikkaa yritys. nämäkin ihan tapauskohtaisesti kuka omaksi eduksi katsoo tilanteen...
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Tilalle liukukita? Jos ei muuuten, niin vaikka vaan sen takia että pääsee kusisesta vaijerista eroon.
![]() Nimimerkki on ehkä muutaman kerran ollut käpälissä vaijerin piikkien pistoja ja viiltoja kun ei niitä hanskoja kuitenkaan aina oo ja vaikka oliskin niin silti tahtoo välillä pistellä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Itse aikoinaan mietin jos ecun saisi kätevästi omassa siirrettyä siihen pelkääjän puolen kojetaulun alapuolelle... siinä luulisi itellä riittävän vara siihen ettei aineskaan kastuisi koska silloin täytyisi olla melkein ovien ikkunan korkeudella vettä jossain montussa johon en luule itse koskaan tolla ajavanikaan.. ja tuolloin myös konehörppisi jo aika paljonkin sitä vettä myös.
tuo megaruuttakin olisi hyvä vaihtoehto mut tuo rahan puute aiheuttaa sen ettei sellaista pysty heti hankkimaan, ehkä tulevaisuudessa kun rikastuu enemmän.... |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ei tule mulle narua vinssiin. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun narullinen vinssi on vetänyt narun niin tiukasti sinne kelalle, että sitä ei vedä sieltä käsin pois. Enkä ole nähnyt oikein omalla kohdalla etua siinä. Menkööt nyt noin.
Megaruuttaa olen miettinyt ja tietysti hukkakipinällä että pääsee jakajasta eroon. Täytyy vaan tutkia mihin sen triggerin laittaa. Jakajaan vois teettää triggeripyörän tai sitten laittaa takapäähän konetta, mutta se on isompi homma.
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Mulla on 36-1 triggeripyörä dampperin ja hihnapyörän välissä. Simppeli ja toistaiseksi toimiva asennus.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |