![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() noissa perät tiputtelee jostain lähes aina, näissä kun ei ole luonnostaan poistoroppua, niin sen kannen edestakas irrottelu ja kiinnittely ajastaan "vääntää" tiivistepinnan ja sitten se vuotaa, ellei sitä liimaa jollain pommiliimalla kiinni ja sitten sen irrotus on taas sama homma kun leikkelisit tuulilasia autosta poijes.. samoten pinjonin tiivistys on jotenki epämääränen, liekko huonot koneistuspinnat kun aika herkästi näkyyvät vuotavan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ennestään oli peräkurpitsassa tiiviste, ni kummasti tiputteli. Litkunvaihossa ko tööttäs huolella rtv mölläkkää välii, ni nyt tiputtaa yhtäpaljo ku tuliterä polkuauto.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Asiaan on yksi erittäin helppo ja hyvä ratkaisu. Samalla Lubelockerilla mennään etuperässä vielä ~7 vuoden jälkeen, ja hyvin futaa - eikä vuoda. Valitettavasti ei vain löydy D44a- mallin perään, mutta muille akseleille kyllä. http://www.lubelocker.com/ Takaperän olen aina liimannut mustalla RTV:llä, ei vuoda yhtään. Tiivistepaperit tai vastaavat kumilirpakkeet olen heittänyt suoraan roskiin. Tuntuu, että ne on vielä paskamaisempia putsata pois kun tuo tiivisteliima ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lämppärin putki
Kertokeepa viisaammat, mikä on heater bypass putken (siis sen metallisen) suomenkielinen nimi ja onko haisua saako tuotetta Suomesta. Pitäs ajoon saada ja pikkusen pahalta näyttää vanhan osalta..
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset Jamantille vastauksesta, mutta pääsin paikalliselle teboilille huoltohalliin ryskämään sulkemisajan jälkeen. Jos vanha putki valskaa huomenna, niin sit tulee esbon reissu kyseeseen. Ja kuutoseen.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Putki kannatta kyllä vaihtaa samalla, kun pumpun vaihtaa. Sitä ei pysty vaihtamaan sitten, kun pumppu on paikoillaan, irroittamatta taas pumppua. Itse vaihdan aina sen putken uuteen, eilenkin pumpunvaihdon yhteydessä meni uusi putki kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jo viikon seissy sakkopaikalla, ni on pakko saada ajoon ja siks kiersin vanhan putken kiinni. Mikä siinä yleensä pettää?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |