![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
No en, eikä oo ollu vielä lähelläkään! Mut rälläkkään aattelin tarttua ihan rohkeasti ens kerralla kun saan sen pajan pihalle.
![]() Enemmänkin naurattaa oma sevotukseni tässä asiassa, kun ihan hyvin tiesin ettei sitä lukkoa saa sinne lockille kääntää, niin mitenkä se sitten silleen piti lipsauttaa.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siinähän tylsistyis jos kaikki olis liian helppoa
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Haastetta on sitte kun jään sillä joskus yötä vasten pellolle jumiin tai sitten kun rälläköin jotain tärkeetä vituiksi tai sitten kun löydän tuolta pohjata muuminkokosen reijän tai sitten kun se syttyy palamaan kun hitsaan sitä....
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
. Siinä sit hetken mietittyä muistin että ainii olihan täällä työkalulaatikossa sellainen talja.. taljalla liinojen voimin puusta puskuriin veto päälle ja samalla itse tuuppasin takaalta kun kaveri oli puikoissa ja lähti liikkeelle . Itsellä on edessä kanssa tuo kopan hitsausta tiedossa muutamasta kohdsta ja tosiaan siinä saa olla tarkkana ettei leimahda tuleen pyydät jonkun kaverin kipinä vahdiksi sinne
|
|
|
||||
|
||||
|
Onneksi olin koko viikon valmistautunut henkisesti tähän hetkeen, sillä se meni just silleen niinkuin arvelinkin; kaveri istui ratin taakse niin meni ehkä 10sek niin Lälli hörähti iloisesti käyntiin. Onkohan mun autolla jotain mua vastaan?!
![]() ![]() No nyt on uusi virtalukko paikallaan ja kävin heti pistämässä tankin täyteen kiisseliä, kun näkyi olevan paikallisella Shellillä alennuksessa. Ens viikolla aattelin vähän rälläköidä Lälliä keulasta ja lokarinkaarista ja sitten oon myös ostamaisillani 2" korotuspalat. ![]() Tosta aattelin ottaa keulasta mallia. Siinä on Lällin idoli ja Lälli jupisemassa keskenään. Lälli sanoo just, että tommonen mustakin sit isona tulee... ![]()
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 27.08.2016 16:02 |
|
|
||||
|
||||
|
Mä ainaki kierrän shelli ja st1 kurajakajat mahdollisimman kaukaa ..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
| Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
| Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
| Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
| Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |