![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() paparazzikuva ![]() ![]() tänään lensi laatta siihen malliin et ei ehtiny hirveesti tutkia mitä muualla tapahtuu ![]() saatiin tönö max korkoon ilmastointipömpeli kasataan vielä katolle ja sit muuttan 45 metriä etelään ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Miä en ehtiny kans kauheesti pälyillä, tein vaa hiki hatussa hommii ettei Paparazzi äkkää minuu laiskottelemasta. Tossa paparazzikuvassa oon näemmä laittanu asentajan polvilleen.
No sit tuli niin hikikii että rukoilin viilennystä. Sain tuulettimen: ![]() Sit tehtiiki tukka hulmuten loppupäivä. ![]() (Juu ja anteeks karmee offaus mun Läjästä, G280E kyl miä saatan joskus rakentelutopikin tehä, sitä ennen mun albumista saattaa löytyy jotain)
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Siellä taas Rohmolla lensi laatta heti aamusta, vai pelaakohan se Tetristä...
|
||||
|
||||
![]()
Sitäpä hyvinki
![]() pelkään peli on epäkunnossa kun ei noi palikat hävii vaikka kuinka on täys rivi ![]() ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |