![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Luulisi, että niillä säännöillä mennään mitkä ollut alkuperäistä lupaa haettaessa, mutta ei. Tämä siis Turkkusessa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulle ainakin rakennuvalvonnasta sanottiin että pykälien mukaan jatkolupa myönnetään perustellusta syystä. Se pitää hakea ennen luvan päättymistä ja tässä yhteydessä ei käsitellä millään tavoin muuttuneita pykäliä ja vaatimuksia koska kyseessä on jatkoaika vanhaan jo myönnettyyn lupaan. Jos menee päivänkin yli niin rakennusvalvonta saa kohdella tätä uutena lupana jolloin pitää vastata sen hetkisiä määräyksiä ja asetuksia. Toinen vaihtoehto on että huomasivat virheen ekassa luvassa ja korjasivat ehdot sen mukaisiksi kuin alunperin piti olla. PS.Kaverilla rakennuslupa myönnetty -92, muuttarkastus suoritettu -13 ja lopputarkastus ei vielä hetkeen ajankohtainen kun torppa ei ole vielä valmis. |
|
||||
|
||||
![]()
Moskeija helsinkiin. Ei vittu!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Menee enempi ihmetyksen puolelle, ei niinkään vituta. Mutta liisari tuli uudistettua, vaihdettiin 4 vuotta hienosti palvellut Sutsuki pari vuotta vanhaan ameriikan mosseen. Laittelin sähköpostilla tarjouspyyntöjä varmaan pari kymmentä ja soitin perään joka paikkaan, jottei kontakti ole pelkkä kasvoton sähköposti. Noita tarjouksia meni pitkin Suomea, niin ei tietty voinut mennä vaihdokin kanssa joka paikkaan käymään. Muutama sanoi heti kiitos ei, kuulemma Suzukissa liikaa kilsoja mittarissa. No, onhan niitä jo 240000 ja kai tollanen bensarosvo noilla kilsoilla on paha myydä.
Mutta yli puolet ei soitosta huolimatta lähettänyt koskaan tarjousta. Eli ilmeisesti toi vaihdokki ei kelvannut. Mutta olis nyt edes ilmoittanut että ei kiinnosta, mulla meni aikaa ja hermot kun soitteli niiden autojen perään. Itse asiassa se vähän vituttaa kun osa myyjistä ei suostunut mulle vastaamaan puhelimeen toista kertaa, olin varmaan mustalla listalla ![]() Lopulta Espoon Veho antoi suitsasta ihan hyvän välirahan ja vaihdokki oli justiinsa se mitä haettiin, eli kaupat tuli.
|
|||
|
|||
![]()
Saksalaisten autoinsinöörit... Pitää kaikkee tunkee ahtaisiin paikkoihin, että saa purkaa pois eest et pääsee käsiks jne...
Vait taitaa tuo ns. ikiliikkuja olla sit sellanen et noil kilsoilla jo paaliin pitäskin mennä, jos tullee nyrkinkokonen reikä lohkoon ja pistää startinkin palasiks siin samalla. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ranskiksist sit ei viel niin pahoja oo tullu vastaan, vaikka Citikan C5:sta ja Pugin 406:st ollut rempassa, joskin ei ison alla. C5:ses ol etupyöränlaakerin vaihto, ja Pugissa sit jäähyttäjän flektiti pistettiin uusiki ja vähän tehokkaammiks ku orkkikset ol ku tuplana ol tehtaalt tullu ulos. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |