![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() En tiedä onko Toyotassa käytetty jotain jämäkämpää terästä pulteissa, mutta niitä saa kiristää ihan törkeästi, etenkin uusia. Tehtaan ilmoittama (olikohan se) 120 Nm ei tunnu riittävän alkuunkaan. Tietysti uudet venyvät ja asettuvat, mutta sai uusien jousten ja pulttien vaihdon yhdeydessä monta kertaa käydä auton alla ja metrin jatkovarrella vetää niin tiukalle kuin jaksoi, jaloilla toisista renkaista tukea ottaen. Nyt ei ole n. vuoteen enää tarvinnut kiristää vaikka maastoreissujen jälkeen usein tarkastankin että ovatko löystyneet.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ413/Samurai, kannen momentti | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 18:18 |
KIIRE.nokan momentti? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.05.2006 20:56 | |
king cabin momentti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2006 21:24 | |
Pulttien lujuus | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.03.2005 21:16 | |
Kannenpulttien momentti | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.03.2004 19:23 |