![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Sulla on uudenkarhia työkalu ku sahakotelostakaan ei ole maali kulunu?
|
|
|
||||
|
||||
|
kyllä meijjän saha ainaki pysäyttää tommoset puut missä on 10mm tanko kylessä
menee pian terät pilalle jos lautaa koitetaan raudasta sahata
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
E:kuva
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 29.07.2015 16:39 |
|
|
|||
|
|||
|
Näyttäs Scorpionilt... Onko tuolla kuin paljon painoo? Näytti eräällä olevan 5 akselisen kyytis tuollanen täällä päin... Ja kuski tuumas, että kaks veljest sen omistaa ja itse kuskina sillä, sekä ajokoneella samat heput. Ja Dodgen 250:set lava versiot kummallakin veljeksellä (musta ja toinen hopea).
|
|
|
|||
|
|||
|
Sehän se. Painoa on normimallilla työkunnossa teloineen 24t ja tuo 2-pumppuinen kingiversio pikkuisen enemmän.
|
||||
|
||||
|
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
||||
|
||||
|
tommosta
naapurista ja tuleva työmaa näyttää tolta
|
||||
|
||||
|
Kappas Rohmo, oot naapurissa!
![]() Miä oon kolme viikkoa kontannu hitsauskoneen kanssa tuolla uuden terminaalin katolla. Oot näköjään omaan kuvaas saanu minut ja "Kenin". ![]() ![]()
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 30.07.2015 19:50 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |