Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD
Mittari lienee ollut joku mallia Biltema? Samaan hintaa saat jostain hydr.alan liikkeestä vaimennetun mittarin, pitää jopa paikkansa.
Siis missä sinetti, ahtimessa? Missä kohtaa?
Ammattimies jos säätää pumpun ei tarvi itse ruuvailla, esikammiokone lykkää mustaa aina jos sieltä ottaa höpinää lisää.
|
ihan autogaugen mittaria on... Siis siellä pumpun takana viimeinen millä rajoitetaan maksimi kierrokset siinä on sinetti kiinnipäin ei pysty säätämään koska se sinetti pysäyttää sen tangon. rauta sahalla kahtia se sinetti ja sitten taltalla kopautus ja murusina mäkeen. Ei ole mun vika jos et osaa lukea mitä aikaisemmissa kerroin

No kerrataan nyt vielä eli siis ekana itse säädin pumppua syöttöä lisäämällä ja aikaistamalla sekä ahdonalaisen karaan koskin. näillä paineet tuli 1,5bar ja tummaa tuli huolella putkesta. Auto seisoi 2kk kun otin ajoon rupes syöttöpumppu vuotamaan. vaihdoin kaikkialle tiivisteet ym kasasin pumpun ei vuotanut mutta ei kyl mennytkään mihkään enää. Purin pumpun palttia rallaan 5-6 kertaa palasiks pöydille ihmetellen että missä tein virheen. En saannut sitä paremmaksi en sitten millään. Tämän Jälkeen pumppu lähti Huoltoon PPdieseliin ja sanoin hepulle että siitä voi samalla ottaa kaiken ilon irti siitä pumpusta. Kun juttelin puhelimessa niin kuulemma jokin osa oli mennyt rikki nestepuolelta mene ja tiedä mikä mutta ainakin katsastus miehen sain pyörittämään päätä kun syötöt täysillä olin katsastaa autoa ennen pumpun huoltoa siis niin häkä arvo mittaus 0,05 et repikää siitä huumoria pienemmät arvot kun missään uudessa autossa

ei se kyllä kulkenut kauhesti yli 80km/h tällöin kunnes pumpun sain takas.