Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.07.2015, 05:09
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Nii siis sinetti oli paikallaan kun ostin ahtopainemittarin kun meni kiihdyttäessä punaiselle turbon valot ja se ahtoi joku 0,7bar. jonka jälkeen poistin sinetin sieltä ja ruuvaillin sieltä sen verran et paineet oli sen 1,5bar ja säädin pumpun. sekä ahdonalaista työstin hieman.
Mittari lienee ollut joku mallia Biltema? Samaan hintaa saat jostain hydr.alan liikkeestä vaimennetun mittarin, pitää jopa paikkansa.
Siis missä sinetti, ahtimessa? Missä kohtaa?
Ammattimies jos säätää pumpun ei tarvi itse ruuvailla, esikammiokone lykkää mustaa aina jos sieltä ottaa höpinää lisää.

Vastaa lainaten
Vanha 30.07.2015, 00:44
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Mittari lienee ollut joku mallia Biltema? Samaan hintaa saat jostain hydr.alan liikkeestä vaimennetun mittarin, pitää jopa paikkansa.
Siis missä sinetti, ahtimessa? Missä kohtaa?
Ammattimies jos säätää pumpun ei tarvi itse ruuvailla, esikammiokone lykkää mustaa aina jos sieltä ottaa höpinää lisää.
ihan autogaugen mittaria on... Siis siellä pumpun takana viimeinen millä rajoitetaan maksimi kierrokset siinä on sinetti kiinnipäin ei pysty säätämään koska se sinetti pysäyttää sen tangon. rauta sahalla kahtia se sinetti ja sitten taltalla kopautus ja murusina mäkeen. Ei ole mun vika jos et osaa lukea mitä aikaisemmissa kerroin No kerrataan nyt vielä eli siis ekana itse säädin pumppua syöttöä lisäämällä ja aikaistamalla sekä ahdonalaisen karaan koskin. näillä paineet tuli 1,5bar ja tummaa tuli huolella putkesta. Auto seisoi 2kk kun otin ajoon rupes syöttöpumppu vuotamaan. vaihdoin kaikkialle tiivisteet ym kasasin pumpun ei vuotanut mutta ei kyl mennytkään mihkään enää. Purin pumpun palttia rallaan 5-6 kertaa palasiks pöydille ihmetellen että missä tein virheen. En saannut sitä paremmaksi en sitten millään. Tämän Jälkeen pumppu lähti Huoltoon PPdieseliin ja sanoin hepulle että siitä voi samalla ottaa kaiken ilon irti siitä pumpusta. Kun juttelin puhelimessa niin kuulemma jokin osa oli mennyt rikki nestepuolelta mene ja tiedä mikä mutta ainakin katsastus miehen sain pyörittämään päätä kun syötöt täysillä olin katsastaa autoa ennen pumpun huoltoa siis niin häkä arvo mittaus 0,05 et repikää siitä huumoria pienemmät arvot kun missään uudessa autossa ei se kyllä kulkenut kauhesti yli 80km/h tällöin kunnes pumpun sain takas.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-II halkoo mäntiä Ippe69 Tekniikka & Jutustelu 37 17.07.2015 22:52
Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. Arttud O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.10.2014 12:03
Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.01.2010 19:40
Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.07.2009 13:38
Toyota 2L-T II manuaali -MaTTi- Linkit 1 18.10.2006 10:39

Sivu luotu: 00:38 (GMT +2).