Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.07.2015, 20:10
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
No olihan se hirmuisen laiska peli vakiona. Tai tuntui että tuo tarvi paineita huolella et oli yhtään menohaluja jo kun mulle tuli. Kerran ihmeteltiin että kun ahtopaine mittari asennettiin niin ilman ettei pumppuun oltu koskettu siis sinetti paikallaan niin ahtoi joku 0,9 bar mut mihinkää se ei mennyt edes vakiorenkailla saatikka kolmekolmosilla sai just 110km/h mittariin kun lentokentän verran kiihdytti . joku 85-90 sai kohtuu hyvin. Mutta joo mielellään isompaa ahdinta tuonne nokalle laittais koska no ne paineet on varmaan mitä vaan. Jotenkin metsässä huomas että alavääntöä kun on niin sillä ei aina tee mitään jäät jumiin niin et pysty keinuttaa itseäsi kun alhaalla vääntö liian hyvä ja ylhääl ei tapahdu mitään. Ja nimenomaa mun mielestä sais ylos tulla jonkun verran enemmän voimaa.

Eihän se vanha esikammiokone mikään raketti ole, normiahdot on 0,7 bar paikkeilla.
Aika laiska kulkine tosiaan normirenkaillakin,puhumattakaan isommista, karkeammista jne.
Josko ei ole cooleria niin yli kiloa turha ahtaa, ainakin noilla pikkupuhaltimilla.
Mitähän lienee ollut pakolämmöt / paineet 2bar ahdoilla?
Millä ahdot nostit 2bar?
Minkä kokoinen downpipe, pakoputki jne.
Pumpun ajoitus?
Josko itse tumpeloi niin rikki saa kaiken

Vastaa lainaten
Vanha 28.07.2015, 20:24
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Eihän se vanha esikammiokone mikään raketti ole, normiahdot on 0,7 bar paikkeilla.
Aika laiska kulkine tosiaan normirenkaillakin,puhumattakaan isommista, karkeammista jne.
Josko ei ole cooleria niin yli kiloa turha ahtaa, ainakin noilla pikkupuhaltimilla.
Mitähän lienee ollut pakolämmöt / paineet 2bar ahdoilla?
Millä ahdot nostit 2bar?
Minkä kokoinen downpipe, pakoputki jne.
Pumpun ajoitus?
Josko itse tumpeloi niin rikki saa kaiken
siis ei ollut cooleria keulalla.. Tämä kokoonpano kesti puoli vuotta ja oma viritys jossa ahdot nostettiin siihen 1,5 bar kesti ajaa sen vajaa 2 vuotta kunnes pumppu alkoi vuotaa.. Siis ihan orggis osista putki. ainut että se oli mallia lyhyt etuputki sekä 2,5 tuuman vaimennin.. Nii no koneen hajoominen oli itse aiheutettua .. en ala kävelee 30km kotiin vaan ajelin mittareiden mukaan sen kotia savujen saattelemana sekä kaasun hiiritettyä pohjaan. Kun öljynpaineet laski reilusti alle sen mitä oli nykyiset paineet sammutin avaimesta ja rullailin niin pitkälle kun meni ja ekana kokeilin ei tikku kastunut. kaadoin 2l öljyä tuli normi asentoon jonka jälkeen yritin starta niin olikin yhtä puuta eikä puhunut mitään..
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-II halkoo mäntiä Ippe69 Tekniikka & Jutustelu 37 17.07.2015 22:52
Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. Arttud O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.10.2014 12:03
Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.01.2010 19:40
Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.07.2009 13:38
Toyota 2L-T II manuaali -MaTTi- Linkit 1 18.10.2006 10:39

Sivu luotu: 18:18 (GMT +2).