Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2015, 00:20
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus



Tähän väliin tollasta. Sininen on kuvassa sinesenpää kun todellisuudessa onkaan



Taka-akseli, osa rungosta, pohjapanssari ja vinssi saivat hopeisen peitteen.

Sitten vielä ruiskun pesua ja hiukan maalarinkin pesua ja nukkumaan.
Auton pitäis torstai illalla olla Mynämäessä. No, ilman viimetinkaa ei mistään tuu valmista.

__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.07.2015, 20:52
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus



Siihen istui rankun oma jäähdytin. Flektit ja huuvat oli kätevä vaihtaa jäähdyttäjän toiselle puolelle. Englannissa olivat huomanneet jo valmistusvaiheessa pultata kiinnityskorvat huuvalle, eikä juottaa.

Täys koltelointi tulossa. Osat on jo valmiina.

Vielä olis

-Penkit
-Vyöt
-Ohjaukseen sylinteri (läpipuskeva sylkky on mutta täytyy lyhentää)
-Panssari asentaa
-Kaikenlaista pientä hiplailua
-Katsastaa jos ehtiii
-Keula lyhentää jos ehtii
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.07.2015, 20:56
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Joko tässä on se uusi "hipo" moottori, vai vieläkö mennään vanhalla?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2015, 21:03
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Vahalla kolmepuolikkaalla mennään toistaiseksi. Uus kone odottaa parempia aikoja. Eipä sille mitään oo tehtykkään.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.07.2015, 06:10
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Kyllähän tässä kerkee tekemään vaikka mitä vielä, meidän lastauskin menee varmaan iltaan joten älähän turhaan kiirehdi!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.07.2015, 23:25
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Penkit on
Vyöt on jonkunnäköset
Lasinpesulaite viritelty toimimaan paineilmalla
Kaikenlaista pientä hiplailua on kans touhuttu
Uusi raidetanko uusilla nivelillä asennettu

Jäähdytysjärjestelmän tilavuus kasvoi noin 5 litraa. Aika kauan saa ajaa ennen kun flektit käynnistyy... mut sitte ne ei sammu ollenkaan😰 koitin ajaa flektin johdot auki niin silti ei lämmöt nouse kovin paljoa normin yläpuolelle. Pitänee hiukan muuttaa flektin asetuksia.
Mutta se tehdään pikkku unien jälkeen...ja se sylinteri kans.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.09.2015, 19:06
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Akku purkautuu harmillisen nopeasti.

Johtosarjassa on laturille kaksi pienä johtoa. Toinen ei ole kytketty ja menee suoraan maihin. Toiseen tulee jatkuva virta ja akku purkautuu sitä kautta. On siis virta pois päältäkin jännitteellinen.

Latausvalo ei syty kun virrat lattaa päälle, eikä pala käydessäkään. Latausvalon lamppu syttyy kyllä kun ton jännitteellisen piuhan maadoittaa.

Ampeerimittarista näkee että lataa. Uutta säädintäkin on koitettu. Laturi on Boschilainen ja on Saabista kotoisin. Tarkemmin vielä 900 jostain 80 luvun lopulta.

Kuuluukohan tohon piuhaan tulla virta kokoajan?
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kompura? Paavo Tekniikka & Jutustelu 36 05.08.2013 09:20
Myyty KOMPURA turaaja O/M/V Muut 1 05.01.2012 20:55
Myyty Kompura H_Nietu O/M/V Muut 7 21.11.2009 18:58
Myydään Kompura Von Leka O/M/V Muut 8 23.01.2009 16:42
O: Kompura Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 11.07.2007 18:55


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).