![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mahtaakohan varikolla olla minkälaiset wc ja peseytymis mahdollisuudet?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Cold water and outside only."- ei ole mahdollista järjestää samoja palveluita kuin Jaanikesessä.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Täähän alkaa olla käsillä. vielä kuulemma viimoset viritykset tänään ja huomenna (en vaan ymärrä mitä se miulle kuuluu kohan tiijän missä vinsin naru on) sit Auto kontiin ja torstaina kohti satamaa
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() ![]() meinaan roikkuu vielä pajan seinällä![]() ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Totuttelu Etelä Helsingin ilmanalaan alkanut. Muutama päivä Pärnun suunnalla ja sitten kisapaikalle.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuleeko ketää torstaina 1030 viikkarilla??
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lähetään to iltapäivä Eckeröllä...Tais olla vielä pari vapaata paikkaa autoissa...jos joku inostuu lähteen vielä. Lähtö Mikkelistä to klo 11 ja paluu ma päivänä.
- Sain tehtyä joitain karttoja, jotka toimii ozissa ja andronizissä myös. Pohjana Open Steet Map. Ei korkeuskäyriä, ne ois ollut siinä bicycle mapissa, mutta oli liikaa mustia kohtia. Laitan kartat huomenissa jakoon... Tuolla eestin offipalstalla oli hiukan tietoa turisti suunistuksesta: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=59277 - Google kääntäjä osasi kertoa jotain että "jos ei ole vinssi nenällä pehmeä kävely"
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Karttoja eksyjille löytyy:
https://app.box.com/s/jjalyh38zsokd1vgi3vh798dtkjktob4 - kannattaa ladata koko kansio, mulla ainakin osa filuista sitten on 2. sivulla näkyvissä
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Autot lähtevät kohta satamaa kohden.
![]() Ilmeisesti yhtä mielenkiintoinen purettava kuin oli lastattavakin. ![]() |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
| Aawikko Arskan Officrossi by Montenegro Offroad Club 9.5.2015 KISAT AJETTU! | Repro | Tapahtumat | 92 | 13.05.2015 06:11 |
| Harbor Cruisers SnowCross 21.02.2015 | trouble | Tapahtumat | 111 | 25.02.2015 14:24 |
| KLAPERJAHT OFFICROSSI KISA | myllis | Tapahtumat | 16 | 30.08.2010 16:44 |
| Olympiaterminaali 19.07, 02.08. ja 16.8.-kuvia | C4 -89 | Yleiset | 0 | 20.07.2002 00:36 |