![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Minkä ihmeen takia suorasuihkun tilalle AAZ? Olis vaan laittanut sen AAZ koneen mekaanisen pumpun vaan tohon TDI kylkeen (hyvän jos haluaa niin nokkalevy tdi pumpusta) tai olis ettinyt roverin m-tdi pumpun. No ei se huono tuokaan mutta mutta... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut Eicca_ : 21.07.2015 08:05 |
|
|
||||
|
||||
|
Käykös aaz:n pumppu suoraan tdi:n pumpun tilalle? Tämä kone sen takia jotta paketti olisi toimiva. Tätäki konetta voi virittää sen verran mitä tämmönen laitos voimaa tarvii
|
||||
|
||||
|
Pitäs tuo mekkaaninen pumppu mennä suoraan. Suihkujanaan ei vissiin tarvii vaihtaa.
Vähemmän hukka lämpöö ois tdi moottorissa niin mehtäkäytössä kestäs varmaan paremmin huuattaa.
|
||||
|
||||
|
Itse muistelisin että mulla olisi tollanen aaz:n pumppu jo aikaisemmin ollut mutta se ei mun mielestä sinne käyny suoraan. Mut katsotaan täs ajan kanssa mitä tehdään. Jos tää moottori porsii eikä kestä ni sit kokeillaan uusiks vaik tdi versiota.
Huomenna ehdin mennä kytkee moottorin letkut yms sähköt ni pitäisi loppu viikosta saada ensi savut pihalle.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
myös se pumpun kiinitysjalka on erilainen, ne saa vaihdettua ristiin ainakin aaz:ssa. vanhempi aaz pumppu menee 1.6:n jalkaankin mut uudempi ei. näihin ei pysty sitä kiinitysjalkaa vaihtaa. mites toi ducaton 2.8itdt:n pumppu,sekin piti mennä kait pikkumuutoksin noihin ja tais olla 12mm nestepäällä..sellanen mulla viel olis mut tdi tekniikan jo lahjoitin pois jospa sen aaz:n sais joskus paikalleen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ducaton pumppu mulla oli siinä tdi koneessa mitä yritettiin saada toimimaan. Se ei todellakaan ole bolt on siihen. Vaan kyl siinä sai ihan sorvin laittaa kunnolla pyörimään jotta sai pumpun sinne sopimaan. Sekä pitihän tdi koneen hammapyörä sovittaa kans pumppuun.
Pitääkin katsoa kumpaa mallia tuo mun nykynen pumppu on, uutta vai vanhaa. onks niissä sisuskaluissa mitää erikoista eroa?
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
lueskelinkin eilen tuosta sun ducaton pumpunlaitosta. tuli vaan mieleen et oisko se käyny helpommin noihin aaz:n johonkin pumpunjalkaan.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Rc Crawler | Jukkis | O/M/V Muut | 11 | 06.07.2012 06:03 |
| Ostetaan Creepy Crawler | Ram3500 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.04.2012 13:24 |
| Myyty HBX Crawler | kj_temmes | O/M/V Muut | 4 | 19.11.2009 09:47 |
| Myyty ax-10 RC-crawler | Jouni_S | O/M/V Muut | 19 | 12.11.2008 11:52 |
| Myyty Käyttämätön uusi vannesarja TML Rock Crawler 37 musta Toyota 15x10 ET-44 | mikjus | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 19.09.2008 07:00 |