Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.07.2015, 19:28
stuba:n Avatar
stuba stuba ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.07.2015, 01:14
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stuba Näytä viesti
Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.
Ei se mitään soviterengasta tartte. Kyllä pulttien kartiot keskittää
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.07.2015, 21:12
stuba:n Avatar
stuba stuba ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stuba Näytä viesti
Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.
Siitähän tuli ihan hyvä kun soviteltiin, jos ei tartte ajaa kun suoraan. Etuset renkaat nappaa ääriasennossa kiinni kaaren takaosaan. Onko joku saanut tuommosen nousemaan vääntösauvoista tarpeeksi vai joutuuko miettiä rankempia toimenpiteitä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.07.2015, 09:22
Jarkotson Jarkotson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.05.15
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 42
Perusasetus

Ootteko mihin laittanu turbon öljynpaluun, mitä mittailin mittatikulla että missä maksimi öljynpinta, niin sehän on melekeen lohkon alalaidassa, eli sinnehän ei onnistu laittaa ? Käyneeköhän tuo linja ahtaaksi mihin menee laturin takaa se öljynpaluu, jos siihen laittaa t haaran? Vai onko vielä joku muu paikka ?
E: sehän kyllä kun kone on käynnissä, niin öljyn pintahan ei enää oo siinä maksimissa vaan lähtee kiertämään ympäri konetta, eli periaatteessa vois laittaakkin öljypohjaan? Onko kukaan laittanut ja todennut että toimii?

Viimeksi muokannut Jarkotson : 26.07.2015 09:53
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.07.2015, 13:18
Jarkotson Jarkotson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.05.15
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 42
Perusasetus

Ja onko sd ja td koneissa samanlaiset öljypohjat, ei tunnu löytyvän td koneeseen mistään öljypohjan tiivistettä, mutta sd koneeseen ois?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.07.2015, 13:29
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarkotson Näytä viesti
Ja onko sd ja td koneissa samanlaiset öljypohjat, ei tunnu löytyvän td koneeseen mistään öljypohjan tiivistettä, mutta sd koneeseen ois?
Varaosaluettelo antaa eri tiivisteen kumpaankin malliin... Eli jotain mittaheittoja niis on. Ja tosiaan Sd:n pojhjan tiivisteen mitta on 505mm ja ts:n 510mm, kun leveydet samat, näytti Ajusan tiedoissa olevan tuo mitta.

Viimeksi muokannut jyrden : 26.07.2015 13:33 Perustelu: Lisäykset tietoon...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.07.2015, 10:43
AsA AsA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.08
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 107
Perusasetus

Olikos kukaan sovitellu tuommoseen 720 kinkkukaappiin muuta kuin alkuperäistä vaihelootaa taikka loota moottori yhdistelmää?

Mielessä pyörinyt toyotan 2L sarjan joku moottori ja takavedon loota.

Edittiä: niinhän tuota tässähän on se erillinen jakolaatikko joten aikas helppo sovittaa takavedon loota
__________________
Arvaamattoman Synkkämielinen Antiikkikauppias
M.O.C
Mikkelin Offroad Club ry
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.07.2015, 17:22
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Onko kellään tiedossa saako suomesta mistään d22 koppaseen kinkyyn taka suojankaaren korjauspaloja? pitäs tuohon rojektiin löytää ettei tartteis tehdä pikku paloista "tilkku täkkiä"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 04:55 (GMT +2).