Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.01.2005, 12:04
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Se alkuperäinen öljykylpyputsari ei ole tarkoitettu kasvaneille ilmamäärille, joita puhaltimen kanssa koneeseen menee.
Se alkaa ahdistaa ja puhdistusteho heikkenee oleellisesti.
Tuo imuputkiston öljyäminen ei tiedä turbolle mitään hyvää.

Samoin jos kone pääsee"hörppäämään" suodatinöljyä isoilla kierroksilla, niin voi olla melko varma, että turbo on entinen... kompressorisiivet ei sitä kestä ja saattavat levitellä palasiaan ympäri konetta.->Lievää pahempaa tuhoa koneen sisällä.

"Ei se raudan määrä, vaan se oikea mitoitus ja muoto"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 07:05 (GMT +2).