![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sehän rupes näyttämään maasturilta. Koska meinaat mätäviat korjata?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Täs pitäis koittaa järjestää ainakin pari päivää putkeen vapaata, niin vois purkaa Jeepistä sisustan ulos ja paikkailla kerralla kuntoon, jos nyt edes riittää tuo pari päivää.
Tukivarsi-jousipeti setin vois tehdä heti kun saan hommattua sopivaa rhs-palkkia, C tai U mallisena tms. Sitä pystyis mallailemaan tuon toisen Jeepin allakin, niin ei tarvii heti laittaa ajopeliä pukille. Meneehän tuohonkin tietty oma-aikansa tuumaillessa ja testaillessa. Tosin mun valovirta Telvinistä loppuu varmaan puhti noille tukivarsi seteille, mut heppailemaan pystyy ainakin ja täräyttää sit jossain tukevammalla koneella kiinni. Peltihommat hoituu tollakin varmasti ihan hienosti. Hieman pääs kyllä myyjäliike höpläyttään meikäläistä tuossa ostotilanteessa. Kiireellä ei kyllä pitäis koskaan lähteä autokaupoille ja varsinkaan toiselle puolen Suomea. Sen ostopäätöksen kerkee siinä matkalla kutomaan melko tiukkaan tuonne omaan päähänsä ja sitten on jo kohtalaisen suuret laput silmillä kun pyöriä potkii ![]() Vähän kummastuttaa myös, et miten ihmeessä tuo on saatu katsastettua tuos kesäkuun alussa, pari viikkoa ennen ostoa? Abs vikavalo palaa, toinen rekkarivalo puuttuu kokonaan, koiranluiden puslat edessä ja takan roikkui riekaleina, takapump-stopperit ruostunu pois (ei siis ollenkaan niitä), etu-alatukivarren kiinnitys korvakkeessa tulitikkuaskin mentävä ruostereikä, toinen takariipun "poski" ruostunut puhki, eli riippu lähes poikki, pohja ylipäätään niin ruostunu, et vaikka helmoja oli räkä-hitsailtu, niin silti löyty vielä kymmenkunta mätäreikää mistä pysty sormin paineleen pohjasta läpi. Kaiken saa kuntoon toki ja kuuluu asiaan, mutta jos noi kaikki olis löytäny kun hinnasta keskusteltiin, niin olishan siitä nyt päässy tosissaan keskustelemaan. Abs-valosta tosin päästiin yhteisymmärrykseen myyjän kanssa. Mutta tämä on sitä itseään, eli rakkautta lajiin, ja tuleepahan auto tutuksi kun kaiken ryönää läpi. Joo, ja trippi mittari täkytti paikallaan ja otin mittariston käteen, enkä keksiny et miten olis nopeusmittarin neula lähteny irti (-92) ilman sorkkarautaa, niin roplasin vähän tripin rullaa mittarilevyn välistä josko elpyisi. Noh... jotain tapahtu kyllä. Nyt sitten myös matkamittari toimii silloin kun huvittaa, eikä trippi toimi edelleenkään ![]() Pitänee hommata toinen mittaristo jostain. Vai ei joku tietäis saisko tuon -00 vuosimallin digi näytöllä olevan mittarin toimiin tuohon vanhempaan? Kilometrit siellä ei tietenkään täsmäis, mut ne nyt ei varmaan tule täsmään muutenkaan, kun ei kerta toimi enää matkamittarikaan kunnolla. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosin tommosta tää katsastus touhu on noitten isojen autojenkin kanssa. Toiset Inssit on aurinkoakin tarkempia ja toiset taas on ilmeisesti umpi sokeita ![]() ![]() ![]() Mistä muuten ostit Jeepin? Saikohan muuten tosta -92 poistaa Absit? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En soitellu konttorille, vaikka mielessä kävi kyllä. Musta jotenkin tuntuu siltä, et onko koko auto edes käyny siel konttorilla ![]() ![]() Kyllä tästä mun käsittääkseni saa nuo absit poistaa, mut sen vois tehdä sit ennen seuraavaa vuosikatsastusta, niin menee sit muutokset samalla. Helmat olisin jokatapauksessa tehny uusiks palkista ja samalla sit pellittää sinne runkoon asti sen helman alusen. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jaa-a....jotenkin tuntunut jo pitkään, että pienemmillä "autokaupoilla" on joku ihan oma kuvionsa myyntiautojen leimaamiseen-> tyyliin nippu rek.otteita mukaan erittäin tutulle konttorille, jonne luvattu tuoda "sata autoa vuodessa" jos leima irtoaa helpolla ja hutkitaan leimat siinä kaffia ryystäessä jokaiseen lappuun näkemättä koko autoa.
Tuosta Salomaasta ei ole mitään kokemusta, enkä tunnne heppua vaikka vähän samoilta nurkilta onkin... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Katselin samaa autoa mutta onneks en lähteny kaupoille. Päälleppäinhän näytti ihan siistiltä.
__________________
Jeep Cherokee XJ -89, 4.0 Renix FJDC member. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kulutus pyörii turhan korkealla, joten asialle tehtävä jotain.
Kulutus kuriin Osa1. Vanhan tulpan kärkiväli liian suuri. Uusiin tulppiin 0.035. Osa vanhoista oli mustuneita ja osassa karstaa. Tulpat Champion copper. Vanhat johdot murtuneet ja halkeilleet, jakajan nastat hapettuneet ja syöpyneet ja pyörijä oli väljä akselitappiin. Uusiminen oli siis paikallaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
korotus | Hailuksi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.05.2011 21:37 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 | |
Hiacen korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.10.2005 22:28 | |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |