Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.07.2015, 16:14
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Kc valot ei pelaa. Ajovalomuisti pelaa hyvin eli OK.
Katkaisijasta kääntää parkit OK
Sit ajovalot niin ei syty kumpikaan ajovalo
Pitkät päälle niin ainoastaan kuskinpuolen pitkä pelaa eikä näytä mittariston merkkivalo et pitkä olis päällä.
Eikä muuten latauksenmerkkivalokaan pala missään vaiheessa.
Valojen rele vaihettu ei tulosta.
Mistä pitäis ettiä vikaa ??
Sen verran jo mittailtu ja vikaa etitty että iteltä palaa pian sulake

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.07.2015, 16:50
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Kc valot ei pelaa. Ajovalomuisti pelaa hyvin eli OK.
Katkaisijasta kääntää parkit OK
Sit ajovalot niin ei syty kumpikaan ajovalo
Pitkät päälle niin ainoastaan kuskinpuolen pitkä pelaa eikä näytä mittariston merkkivalo et pitkä olis päällä.
Eikä muuten latauksenmerkkivalokaan pala missään vaiheessa.
Valojen rele vaihettu ei tulosta.
Mistä pitäis ettiä vikaa ??
Sen verran jo mittailtu ja vikaa etitty että iteltä palaa pian sulake
Kokeileppa toisella viiksellä tuota... Yhdes Sunnyssä muistelen et oli viiksessä jotian häikkää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.07.2015, 18:29
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Vika löydetty. Viiksenkin vaihdoin ja sulakkeet ehjät - toinen valojen sulakkeen kanta oli palanut ettei yhistänyt johdon liittimeen. Pikkasen sai päätä raapia no onneksi ei ollut epämääräinen vika
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.07.2015, 19:28
stuba:n Avatar
stuba stuba ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.07.2015, 01:14
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stuba Näytä viesti
Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.
Ei se mitään soviterengasta tartte. Kyllä pulttien kartiot keskittää
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.07.2015, 21:12
stuba:n Avatar
stuba stuba ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stuba Näytä viesti
Jäi tuommoinen 2003 King Cap käteen ja tallin perukoilta löytyy Mitsu L200:n mutapyörät 31x10,5. Tekisi mieli laittaa ne Nissanin alle mutta sen keskireikä on vaan 100mm ja Mitsussa oli 108mm. Onko tosi ettei tuollaista soviterengasta ole valmiina vaan joutuu teettämään. Noita kuitenkin tuntuu olevan joka lähtöön noin muuten noissa taulukoissa mutta tälläinen 100>108 ei silmään pistänyt.
Siitähän tuli ihan hyvä kun soviteltiin, jos ei tartte ajaa kun suoraan. Etuset renkaat nappaa ääriasennossa kiinni kaaren takaosaan. Onko joku saanut tuommosen nousemaan vääntösauvoista tarpeeksi vai joutuuko miettiä rankempia toimenpiteitä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.07.2015, 09:22
Jarkotson Jarkotson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.05.15
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 42
Perusasetus

Ootteko mihin laittanu turbon öljynpaluun, mitä mittailin mittatikulla että missä maksimi öljynpinta, niin sehän on melekeen lohkon alalaidassa, eli sinnehän ei onnistu laittaa ? Käyneeköhän tuo linja ahtaaksi mihin menee laturin takaa se öljynpaluu, jos siihen laittaa t haaran? Vai onko vielä joku muu paikka ?
E: sehän kyllä kun kone on käynnissä, niin öljyn pintahan ei enää oo siinä maksimissa vaan lähtee kiertämään ympäri konetta, eli periaatteessa vois laittaakkin öljypohjaan? Onko kukaan laittanut ja todennut että toimii?

Viimeksi muokannut Jarkotson : 26.07.2015 09:53
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.07.2015, 13:18
Jarkotson Jarkotson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.05.15
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 42
Perusasetus

Ja onko sd ja td koneissa samanlaiset öljypohjat, ei tunnu löytyvän td koneeseen mistään öljypohjan tiivistettä, mutta sd koneeseen ois?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 02:52 (GMT +2).