Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.07.2015, 02:48
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
-> jos tarkistat päällisin puolin, myös alta, ja että startissa ja laturissa hiilet ei pääse loppumaan, ja jopapaikassa öljyt ja nesteet on oikeilla paikoilla, niin ainakin minä olen uskaltanut lähteä minne on tarvinnut.
Eikö se oo joka toyotamiehen perus liikkeellelähtötarkistus että arvioidaan öljyn lisäystarve periin, laatikoihin, ohjaustehostimeen ja moottoriin auton alla olevien pienien öljylätäköiden perusteella

Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vanha 14.07.2015, 00:15
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Osu, mutta ei uponnut...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Eikö se oo joka toyotamiehen perus liikkeellelähtötarkistus että arvioidaan öljyn lisäystarve periin, laatikoihin, ohjaustehostimeen ja moottoriin auton alla olevien pienien öljylätäköiden perusteella
Ainakin mulle on kasvanut luottamus noita omia Toyotia kohtaan niin suureksi, että eipä tule tarkasteltua joka päivä... (esim. hodariin en ole lisännyt moottoriöljyä? ainakaan viimme vuosina, jakis tihkasee sen verran, että desi pitää lisätä joka vuosi/joka toinen.

Mutta jos/kun on pitempi reissu, niin tarkistan 6 paikasta öljypinnan, -laadun, ja kolmet nesteet. ja nämä voin tarkistaa jo viikkoa etukäteen, ei tarvitse aamulla herätä sen takia tuntia aikaisemmin

Mutta tuohan minun hodari on vasta kolmannella omistajakäyttäjällä, 10v välein vaihtunut, ja minä olen ensimmäinen henkilö omistaja ja vain reipas 700 tkm mittarissa-> hodari pääsi "etelään" eläkepäiviä odottelemaan
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2015, 22:39
fanito fanito ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 16.04.10
Sijainti: lempäälä
Perusasetus

lyhyet ja pitkät hävis. parkit toimii. onko näissä (hdj-80. vm:90) ollu muuta kun rele vikaa? mitä purkaa huomena.......
Vastaa lainaten
Vanha 16.08.2015, 00:07
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fanito Näytä viesti
lyhyet ja pitkät hävis. parkit toimii. onko näissä (hdj-80. vm:90) ollu muuta kun rele vikaa? mitä purkaa huomena.......
Lepa tais soitella pari viikkoa sitten samasta ongelmasta, syyksi tais paljastua sulanu releboksin pohja.
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vanha 16.08.2015, 08:40
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Perusasetus

joo mulla hävis kanssa pitkät ja lyhkäset.vikaa siis etsimään se löytyi konehuoneessa olevasta sulake rasiasta.rele sulanu huono kontakti veikkaan syyksi.uusi rele motonetistä 17e pohjan putsaus kontakti rasvaa rele paikoilleen taas toimii.
Vanha 16.08.2015, 19:39
fanito fanito ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 16.04.10
Sijainti: lempäälä
Perusasetus

täällä on sähkömiesten kuningas, aimo tälli jo käyny. valojen heräte oli poikki tulipellin läheltä. nyt toimii lyhyet. mutta kun laittaa pitkien johdon kiinni(aimo vaihtanu puolet johdoista abiko malliin) niin rele pärisee, ja lyhyet himmenee. motonetin uudella releellä pitkät vilkahti, ja rele rupes vinkuun....????..
Vastaa lainaten
Vanha 16.08.2015, 20:34
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Perusasetus

voisko olla huono maadotus?jos aimo tälli on siellä enemmänkin touhunnu.kokeile maadottaa se rele.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30