![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]() Osu, mutta ei uponnut...Lainaus:
Mutta jos/kun on pitempi reissu, niin tarkistan 6 paikasta öljypinnan, -laadun, ja kolmet nesteet. ja nämä voin tarkistaa jo viikkoa etukäteen, ei tarvitse aamulla herätä sen takia tuntia aikaisemmin ![]() Mutta tuohan minun hodari on vasta kolmannella omistajakäyttäjällä, 10v välein vaihtunut, ja minä olen ensimmäinen henkilö omistaja ja vain reipas 700 tkm mittarissa-> hodari pääsi "etelään" eläkepäiviä odottelemaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
lyhyet ja pitkät hävis. parkit toimii. onko näissä (hdj-80. vm:90) ollu muuta kun rele vikaa? mitä purkaa huomena.......
|
|
||||
|
||||
![]()
Lepa tais soitella pari viikkoa sitten samasta ongelmasta, syyksi tais paljastua sulanu releboksin pohja.
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
joo mulla hävis kanssa pitkät ja lyhkäset.vikaa siis etsimään se löytyi konehuoneessa olevasta sulake rasiasta.rele sulanu huono kontakti veikkaan syyksi.uusi rele motonetistä 17e pohjan putsaus kontakti rasvaa rele paikoilleen taas toimii.
|
|||
|
|||
![]()
täällä on sähkömiesten kuningas, aimo tälli jo käyny. valojen heräte oli poikki tulipellin läheltä. nyt toimii lyhyet. mutta kun laittaa pitkien johdon kiinni(aimo vaihtanu puolet johdoista abiko malliin) niin rele pärisee, ja lyhyet himmenee. motonetin uudella releellä pitkät vilkahti, ja rele rupes vinkuun....????..
|
|
||||
|
||||
![]()
voisko olla huono maadotus?jos aimo tälli on siellä enemmänkin touhunnu.kokeile maadottaa se rele.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |