![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla/meillä on nyt kaks Rangea ajossa, ihan vakio kauppakassi ja sit vääränmerkkisillä (tojotaa, volvoa, ja ainakin ooppeliakin vähän) osilla. ![]() Aihio on -88, moottori ja vaihteisto (ZF) -97 discosta. Kauppakassista ei taida olla kuvia, mutta kaikki tietää millasia siniset vakioranget on. -Paavo
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos tohtii udella, minkäkokoiset renkaat pyörähtelevät alla tuossa kuvassa?
Pitkästä aikaa hieno nähdä RRC:ssa vinssin asennetun järkevän syvälle ja alas. |
|
|
|||
|
|||
|
Otetaan kuvia kun saadaan ulos tallista( joskus)😃
|
|
|
|||
|
|||
Palkkihelmat classiciin.
Löytyisköhän täältä hyviä visioita ja kuvia kuinka toteuttaa palkkihelmat classickiin? Olis aika ottaa helmat työn alle ja tarkoitus olis tehdä ne niin ettei ovien alareunoja tarvitse pilkkoa mutta kuitenkin suojaisi ovia? Jonkunlainen slaideriputkikaan ei ole pois suljettu mutta itse helman meinasin tehdä palkista...Kuvia ja ideoita otetaan vastaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mädät korikiinnikket on samalla uusittu tuohon palkkiin. Tosin lopputuloksesta puuttuu vielä helmaputket jotka tulee palkkiin kiinni ja ovista hieman ulommas. |
|
|
|||
|
|||
|
Ei kai noin huonoa jälkeä sentään tullut, että pitää postimerkin kokoisista kuvista katsoa?
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
näissä kuvissa vaan kävi niin että lisäsin kännykällä, eikä tämä kännykkä surffaus ole oikein hallussa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Itse hitsasin 100x50mm palkin suoraan helmaan kiinni. Olin ne käynyt läpi tuota ennen niin ei olleet ihan lahot ja vielä ovat kestäneet ja ovet aukeavat ongelmitta.
Hieman liian lyhyet tein niistä joten jos nyt tekisin niin laittaisin hieman pidemmät. Isot pojat(tm) sanoo, että nuo helmat täytys olla kiinni rungossa eikä korissa ettei tule rasituksia korinkannakkeisiin kun auto lepää helman varassa.
|
|||
|
|||
|
Tuommoset on tällähetkellä tontilla:
Tuosta vetoautosta on tullut avauduttua projektiosiossa. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Nyt jos tekisin niin jättäisin palkin hieman alemmas, niin toimii talvella paremmin, kun oven alalaitaan on vähän enempi rakia, nyt vaan sentti-pari. Ja jos pelottaa että kori irtoaa rungosta kun auto on kivellä tms. helmapalkin päällä, niin olis varmaan syytä tarkistaa korikannakkeet. -Paavo |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eikös tuo pultataan-vinssipeti-runkopalkkien-alle ole yksi suoraviivaisimmista tavoista asentaa etuvinssi Rangeen? Täällä http://ptl.kapsi.fi/gallery3/index.p...dyna-etuvinssi on joku kuva vanhasta pedistä ja etuvinssistä (ysipuolikas warni). Jossain vaiheessa piti laittaa putket runkopalkkien sitään, vaikka tein reiät pulteille (normi 12mm, kaks takana ja yhdet molemmilla sivuilla) aika lähelle runkopalkin reunaa, niin silti tuppas vähän painumaan kassan se runkopalkki kun pultteja kiristi ankarasti. 13mm sisäreiällä vesijohtoputkea ja nyt menee pultit poikki jos kirraa liikaa. Mun piti tehdä vinssipeti uusiksi kun keulille tuli se isorumpuinen xdyna, nyt peti tulee n. 6 senttiä edemmäksi kuin runkopalkkien etupäät. En jaksanut alkaa koloamaan sitä etummaista poikkipalkkia että olis saanut kaiken etuylityksen pois. -Paavo |
|
|
||||
|
||||
|
Noita Paavon kuvia tossa kattelin niin mielenkiinto heräsi et mihinkäs ton koneen ilmamassamittari on joutunut?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
niin silloin voi heittää ilmamassamittarin menee
Range rover v8Range Rover 2.8td Viimeksi muokannut uazoffroad : 17.08.2015 21:06 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mihin tuossa Rangessa on laitettu triggeripyörä/HAL/VR-anturi? Itse olen miettinyt, että offiautoon ei viitsi sitä laittaa siihen perinteiseen paikkaan kampiakselin etupäähän. Hieman turhan arassa paikassa.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Range rover v8Range Rover 2.8td Viimeksi muokannut uazoffroad : 18.08.2015 19:13 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Edit: toki se johtosarja, sähkönsyöttö ruutalle ja maadoitukset kannattaa tehdä hyvin. Mutta ei oo tosiaankaan vaikeeta. -Paavo |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |