![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Piti käyrä tuollaanen purkki tyhjäämäs jotta pääsevät taas hakemaan lisää moskaa. Tuolla ku pistelee tavaraa menemään niin tuntuu taas joku normi 13tn kaivurin ajaminen niin silakkapuntarilta että oikeen naurattaa ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 11.07.2015 03:59 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Moro, tos sun luotsaamas lavetis vois olla ainesta PEE:n ategon perälautameiningeille tekniikka osios laskuramppien osalt..käys vinkkaamas..näishän on sellane mekaaninen tangol toteutettu kakkosrampin oikaisusysteemi..
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 06.08.2015 16:11 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Moro, tos sun luotsaamas lavetis vois olla ainesta PEE:n ategon perälautameiningeille tekniikka osios laskuramppien osalt..käys vinkkaamas..näishän on sellane mekaaninen tangol toteutettu kakkosrampin oikaisusysteemi.. E:näyttäiski oleva ketjuvetonen,täs,mut ehkä jopa toimivampi systeemi pitkäs juoksus..
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 06.08.2015 16:15 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kaiken mailman puutavaraa ja lisää kilometrejä tiellä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Aamuhommiksi tommosen kieppumiskoneen eka öljynvaihto. 25h ajettu masiina, ihan jees.
![]() Sen verran speciaali ettei viittinyt ilman oppeja mennä itekseen pörisemään vaan omistaja paikalle. Extra 330 on kone.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Siistii ja koolia!!!
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Punaista näin taas töissä, kuten lähes joka ikinen arkipäivä..😆. Tälläsiä helppoja säätö/mittauskeikkoja näin loman jälkeen. Huomenna onkin sitten jotain muuta ja ihan jossain muualla.
Tän päiväinen kohde oli senverta itäisessä Suomessa että pari kilometriä vielä itään niin olisi ruvettu jo viisumia kyselemään. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Paljonko tollasessa apparaatissa on hevoisenvoimia?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
315hv/580cu inches tais olla tässä kokoonpanossa. Hyvinkin mallikohtaista minkämoisella tehomäärällä mennään, yleisesti siinä 300hv:n tuntumassa liikutaan. Kyllähän se tommoseen liukkaaseen +650kg härveliin riittää kohtuullisesti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |