Miä oon sittenkin vielä Offipalstan paritusajoissa mukana!

Mua myös puraisi offikärpänen uudelleen niin pahasti, että tarvis nyt päästä äkkiä jollekin kartturiksi. Tai voin miä ajaakin. Niin ja vinssata.

En pelkää kuravettä, mulla ei ole itsesuojeluvaistoa, enkä pistä pahakseni jos joku sanoo pahasti. Kuulemma tärkeitä ominaisuuksia offissa.
Kauheen pitkä kirjeenvaihto ei kiinnosta, eli ei muuta kuin tuonne viestiboksiin konkreettisia ehdotuksia; esim. "Lähdetkö Punkkaan/Kulmaan/jonnekin offaamaan silloin ja silloin?" tai "lähdetkö kahville sen ja sen paikkakunnan ABC:lle?" jne.
Sellanen rehti duunarimiäs olis hakusessa. Miä oon vieläkin melkein 40v, kovaääninen duunariakka, joten hiljaisimmat jää mun kans jalkoihin. Hopi hopi kirjoittelemaan ja sitä kautta tapaamisiin. Mulla on mystiset työajat ja saavun treffeille todennäköisesti hikisenä ja pölyisenä suoraan duunista, joten ei tartte mun takia edes kammata tai laittaa pyhähousuja.
Noniin poijjaat, tän enempää en osaa lähestymiskynnystänne madaltaa. Kirjoitelkaas, niin ja voi yrittää huudella lälläriinkin.

Ps: en kyl tänne mitään kuvia liitä, mutta lupaan että oon katseenkestävä, jos et pelkää mustetta.