![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() vaikuttaa korotus sääntöön. N2 vain 75mm ja n2g 150mm korotusta. Ja sit saapi sijoitella vapaammin noita valoja katolle. Saahan siellä nyttenkin olla kuorman purkausta ja lastausta varten tarpeelliset valaisimet mut työvalot eteen ja sivuille ei tuu kysymykseen ku kuormatilaa voi lastata vain taka luukusta. Tälläinen oli tulkinta konttorilla. Ja kyllähän siinä kirjassa noin luki ku oikeen ahdasmielisesti sitä tulkitsi. Riittääkö noi neljä kohtaa et täyttyy? Eikö ne maavarat ole enää olemassa ja se etu ja taka jättö kulmat?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
standard luokan säänöstä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 31.01.2008 15:58 | |
Panssaroitu M1-luokan ajoneuvo | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.05.2007 04:16 |
O: Ö-luokan leimattu talviauto | Kovakalu69 | O/M/V Muut | 4 | 27.12.2005 22:48 |
M: Suzuki SJ 410 Stanu luokan vehje. | pikkujussi | O/M/V Muut | 8 | 25.10.2005 14:47 |
M:Standard luokan Suzuki | Racingrabbit | O/M/V Muut | 3 | 13.09.2004 07:17 |