Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2015, 06:37
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Tyyliin tällanen?
http://www.kevinsoffroad.com/cart/ha...wobble-p-1017/

Vähän tyyris kyseinen minun mielestä? No köyhälle kaikki on kallista.

Tästä varman johtuu se ratin vatkaus, kun ajaa monttuun. Eli syksyn aikana uutta vaihettava.

__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.07.2015, 07:42
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Perusasetus

Olikos sulla 2" korotus zj;ssä.. ?? nyt en äkiseltään muista mutta taisi olla hankalampi löytää tuolle korotukselle suoraan optimaalisesti käyvää vahvempaa tankoa, taisi kaikki alkaa 3" tai 4" ja siitä ylöspäin..

Mutta ei se 3":selle tarkoitettu vielä ihan metsään mene. ja näppärä kaveri kyllä saa senkin sopimaan pienillä muutoksilla.

Missä käytössä jeeppi on vaikuttaa asiaan,, maantiellä kyllä ajelee sillä orkkis kepilläkin ihan hyvin..

Kyseleppä vaikka jerkulta mitä olisi tarjota.

http://www.4x4parts.fi/
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.07.2015, 22:00
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti
Olikos sulla 2" korotus zj;ssä.. ?? nyt en äkiseltään muista mutta taisi olla hankalampi löytää tuolle korotukselle suoraan optimaalisesti käyvää vahvempaa tankoa, taisi kaikki alkaa 3" tai 4" ja siitä ylöspäin..

Mutta ei se 3":selle tarkoitettu vielä ihan metsään mene. ja näppärä kaveri kyllä saa senkin sopimaan pienillä muutoksilla.

Missä käytössä jeeppi on vaikuttaa asiaan,, maantiellä kyllä ajelee sillä orkkis kepilläkin ihan hyvin..

Kyseleppä vaikka jerkulta mitä olisi tarjota.

http://www.4x4parts.fi/
Joo.. kyllä oli 2" korotus.
Tällä hetkellä se on maantietä ja syksyllä enempi huonompaa tietä, joten maastoon harvoin ja mitään varsinaista offausta sekään ei ole.
Offataan tuolla Pajerolla, kun se joskus valmistuu

Eli jos nyt alkuun vaihtas puslan myös eteen ja sitten tarvittaessa orkkista vastaavan uuden tangon, jos ja kun pallonivel antautuu.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.07.2015, 22:24
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Etupään trackbarin väljät löytää helposti kun auton käydessä kaveri kääntelee rattia laidasta laitaan ja ite kattelee/kokeilee miten pusla ja pallonivel muljuaa vai muljuaako ollenkaan.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.07.2015, 07:05
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Ja tarpeeks väljänä kuuluu dojoing ja akseli hyppää kääntäessä sentin sivuun..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.07.2015, 00:30
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tai viis kun se on tarpeeksi väljä... vetäsin testilenkillä melkein XJ:n propsipinoa päin kun aloin driftailemaan autolla jossa panhardin korin pää paskana

ongelmahan tuossa läpipultti mallisessa panhardissa on se, niinkun tuolla ylempänä mainittiin, että jenkkilän offipajat tekee ainoostaan 3-4" ja yli korotuksille ne tangot. se vakio on ihan tappokeksintö koska siinä on kaks heikkoo paikkaa, se ite pallon kiinnitys, yhellä mutterilla bracketiin ja sitten se ite pallo. kun se on tarpeeksi väljä niin se tulee läpi kuten kaikki muutkin pallonivelet ja sitten ei tiellä naurata kun auto ei enää ohjaa, tai ohjaahan se sitten kun tukarit pysäyttää sivuliikkeen (jos pysäyttää), kuten itelle kävi ZJ:n kanssa kun panhardi irtos kiinnikkeestään.. nuo varmaankin kestää maantiellä vakiorenkailla ihan "ok" mutta mettähommissa niillei tee mitään, tuli sekin kantapään kautta koitettua, vaikka fiksummat siitä tais jotain mainita
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.07.2015, 11:10
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

typerä kysymys, mutta onko ZJ:ssa tuollasta power/comfort asentoa jossain vaihteiston ohjelman muuttamiseksi? nimittäin olin ihan haltioissani kun ajelin ny vkl tuolla Xjeepillä ja ko lykkee powerin päälle lootan kytkimestä niin jumaleissön mika cafe raaseri bensaa tietty menee kaupunkipyörityksessä ehket 50l/100km mut ei sen väliä kuhan on hauskaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 14 (0 jäsentä and 14 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 12:51 (GMT +2).