![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Herätetäämpä taas vanha ketju tulille. En ole vielä virittänyt millään lailla Hiluxia mutta pitäskö kokeilla ohjelmointia tuolta. Luulisi ohjelmoinnin onnistuvan koska mainostavat. http://www.optimoiautosi.fi/database...d-120hp-325nm/ Lisäksi kysyä EGR:n pois kytkentää. Turbon jälkeen olevan suodatinpöntön voisi rälläköidä auki ja tyhjentää pois sieltä sen ampispesän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Rovaniemellä sercap niminen firma osaa kai ohjelmoida densolaisia toyotia ekana suomessa. Niillä on vissiiinki vf2flacher ohjelma. Googlella löytyy tietoo. Itellä on vähä huono kielipää...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
http://www.sercap.fi/category/206/optimoinnit
Näillä ainakin näyttäisi onnistuvan Tojotien ohjelmonnit niinkuin Jani E mainitsi, jos nettisivuun on uskominen: Toyota Denso optimoinnit voidaan tehdä valmitusvuodesta 2004 eteenpäin! Toyota Denso D4D-optimointi 600,00€ Hiukkassuodattimen (DPF, FAP) mekaaninen poisto 70,00€/tunti Hiukkassuodattimen (DPF, FAP) ohjelmallinen poisto Optimoinnin yhteydessä 150,00€ (Tätä ei varmaankaan tarvitse teettää ko ei ole antureita putkessa) voipi ite tyhjätä Pakokaasunkierrätyksen (EGR) ohjelmallinen poisto Sisältyy usein optimoinnin hintaan |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kysyin Sercap:lta Hiluxin ohjelmonnista niin meinasivat, että ovat tehneet oikeita optimointeja jo jonkin aikaa Toyotan D4D autoihin. 600€
Pitää varmaan nuilta ohjelmointi hommata ja samalla poistaa EGR-käytöstä. EGR-poisto ei vielä ole mahdollista, kun kysyin. PS.Kysyin myös Optimoiautosi.fi lähimmältä toimijalta niin hän ei pystynyt hiluksia ohjelmoimaan. Viimeksi muokannut HAILUXI-07 : 23.08.2015 16:52 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
EGR-poistotkin pitäis pikkuhiljaa olla hanskassa.
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tänään kävi sercapilta rovaniemeltä JP optimoimassa hiluxin moottorin ohjainyksikön. Ei sentään pelkästään muavarten tullu käymään vaan oli täälläpäin useiden autoja optimointeja.
Rengas tehojen mittauksen perusteella tuli n.20hv lisää ja arvioi että vääntö olisi 400-hujakoilla. Tuossa kun kävi pikaseen kokeileen niin nyt vetoja riittää koko kierrosalueen läpi, kun ennen veto/vääntö loppuin kuin seinään 3000:n kohdalla. Vähän reilussa tonnissa rupeaa vääntämään jo mukavasti. Pitää nyt testailla ja heittää kommenttia tänne lisää myöhemmin ja tietysti katsoa kulutusta seuraava tankillinen että tuleeko tippumaan. EGR:ää ei ohjelmoitu pois käytöstä. Eipähän tule lämpenemisen kanssa ainakaan ongelmia. https://www.facebook.com/Sercap.fi/t...=page_internal Viimeksi muokannut HAILUXI-07 : 26.10.2015 20:09 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hiluxin perä | sahkosami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.12.2009 20:10 |
Hiluxin korotus??? | suaz | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 30.08.2009 16:59 |
Ostetaan hiluxin | Valko-bandiitti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.08.2009 23:24 |
"O" hiluxin laturi | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.08.2007 19:22 |
o ln 110 hiluxin ovet | tonnisata | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.07.2007 17:37 |