![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
130 Nm on OM 601 ssä about Ja tuolla nuo wanhat OM 636 ja 621, noin 10 - 11 kg eli saattais onnistua http://www.mbzponton.org/valueadded/...al/techdsl.htm
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 01.07.2015 19:48 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Heh, periaatteessa noilla vääntö luvuilla tosiaan voisi mennä läpi. En vain vielä ole löytänyt om636 Moggi version vääntö lukemia onko ne 11 kg kieppeillä.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin vaparista ei saa penkittää matalampia tehoja, mutta jospa turbottaisi niin silloinhan vaaditaan teholaput, ja tehot voisi olla vaikka 40 heppaa.....varsinkaan kun Mersulla ei ole om601:stä turbo versiota vertailu moottoriksi..... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös Vitosta löydy 601 ahdettuna, vai onko ne aina moniventtiilejä ??
Mä voin kaivella sulle sen MoGin koneen väännön, kun paat valmistenumeron alun näkösälle, eli 411 xxx ??? EDIT PIAF: Kyllä repii ...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 01.07.2015 21:13 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ai perhana, taitaa olla vitossa om601:sen turbo versio...muistaakseni kylläkin 2.3 litrainen, mut on kuitenkin....
Mogin mukana tuli runsaasti kirjallisuutta mukana, pitänee kahlata läpi jos sieltä löytyis jotain. Mie otan joka tapauksessa runkonumeron ylös niin jos nimm. pee voisit valaista tilannetta numeron perusteella. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tehoraja säilyy,kaveriksi sille tulee tuo vääntöraja.
__________________
RRC -87 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Käyttöohje kirjasta ei vääntöarvoja löytynyt. Mutta tuossa olis runkonumeroa :
411 117-023274 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
411 117 viittais mun raamatun mukaan vuosimalli väliin 1957 - 1963 ja "pitkään" akseliväliin, 2120 mm
Valmistenumero 023274 loppuvuoteen 1962 mun ymmärryksen mukaan Näin ollen väittäisin koneen olevan OM 636.914 eli 32 hevosvoimainen 1767 kuutioinen mutta vääntöä en löydä ilmoitetun. Lienee kuitenkin pienempi, kuon vastaavan ikäisten henkilöautojen kymmenkunta kiloa, koska kierroksia huipputehollakin on vähemmän, eli 2550 rpm Rosenlewin puimureissa oli muuten pitkälti samaa mottia. ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimog 411 | mokkero | Maasturiprojektit | 28 | 18.01.2015 16:47 |
Ostetaan Unimog 411 osia | rymmyrammi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.04.2011 09:55 |
Myydään unimog 411 osia | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.11.2010 18:20 |
Myyty unimog 411 | VesaN | O/M/V Ajoneuvot | 24 | 16.08.2009 13:12 |
O: Vinssi unimog 411 | MOGGI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.08.2006 19:39 |