![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eihän tuo vehje tarvis ollenkaan levikkeitä, niin miks tuommoset karseet lerpakkeet? ![]()
__________________
-Pauli- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
juu jotkut "sirommat" vois olla paremman näköset
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vois ne olla rumemmatkin?
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]() Uudet penkit
Huomasin tässä, että dokumentoinnin taso on laskenut jonkin verran.
Tuli rässä edellisenä viikonloppuna askarreltu kaiketi Opel Tigrasta peräisin olevat penkit sandaaliin. Noi edelliset Mazdan penkit oli muuten jees, mutta niissä oli selkänojan kallistuksen lukitus toispuoleinen ja ilmeisesti tästä johtuen selkänoja pääsi ajan kanssa jatkuvasti retkahtamaan. Ihan terhakan näköiset ovat ja antavat ihan mukavasti tukea. Repsikan puolen asennus onnistui hyvin nurkista löytyneellä palkilla. Olisiko 50x80 mitoiltaan? Hitsasin penkkien kiskot palkkeihin ja palkit pulttasin suzukin alkuperäisiin penkin kiinnitysreikiin. Merkittävänä ominaisuutena näissä pidän sitä, että selkänojan kallustus on ruuvilla molemmin puolin ja nämä kippaavat niin, ettei säädöt mene pieleen . Kuskin puolelle kiinnitys myös uusienn penkkien omillla kiskoilla. Näissä rarvitsi hitdata korvakot eteen ja takana reikä kiskoon ja pultti läpi. Eli kiskoissa leveys osuu täydellisesti Suzukin kiskojen kanssa yksiin.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lamppu syttyi
Tässä ollut valaistuksen lisääminen "työn alla" jo tovin.
Heilautin hommaa eteenpäin tällä viikolla tekemällä lampuille johtosarjan. Meininkinä olisi laittaa 4kpl spottia ja 2 kpl "euro-kuviolla" olevaa 10W lediä tuohon tuulilasin ylänurkkaan. Kaapelin valoille ajattelin tuoda tuosta alkuperäisen radioantennin jalan reiästä, kun se siihen niin hienosti näyttää sopivan Liittimiksi valikoitui tämmöiset vesitiiviit AMP liittimet. Noita saa Biltemastakin suht edullisesti ja vaihtoehtoja on yks napasesta aina ainakin kuusinapaiseen liittimeen. Rupesin hifistelemäänn ja vedin sukan päälle. Johtojen liitoksiin sidoslanka, tinaa ja kutistesukka päälle. Lamput kytkin silleen, että kaks reunimmaista kummastakin päästä on yhdessä ja loput saa myös yhdestä johdosta sähköt. Toi perävaunusähkökapeli kun on seitsemän karvasta, niin jätin kolme tonne sukan alle piiloon, siltä varalta rttä jos tarve tulee muidenkin asioiden söhköistykselle tässä katon rajassa, niin saan suoraan samasta kaapelista sitten.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eilen laitoin lamput paikalleen.
Tuohon kehyksen reunaan pitää vielä askarrella johdolle pari kiinnikettä Jahka saa kytkintaulun tehtyä ja kabiinissa sähköt laitettua, niin pitää suuntailla nuo vielä Siitähän tuli ihan siisti ![]()
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#8
|
|||
|
|||
![]()
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...pl-2000016455/
tollasilla ite nappasin eks suikkiin valokaapelin kiinni. Ei tietenkään mikään hevyduty ratkaisu mut pussissa 10kpl josta varmasti jää puolet yli nii voi nakata hanskalokeroon jos sattuu irtoilemaan risujen takia. ![]() Paras varmaan ois sellasta alumiiniputkea laittaa jonka sisällä toi johtokulkisi ja siihe kunnon kannakkeet nii ei pääse lähtemään risujen mukana. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |