![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#35
|
|||
|
|||
|
Viimekuukausina tasan 0! Rkele... Vinssiki on jo tilattu, ja suzukista ei oo viälä tiatoakaan<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle>
-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -Jos kerran sais ja kuolis. Mutta kun aina saa, eikä millään kuole!!- <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Uusi offari? | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.02.2007 16:46 | |
| russian pimp my ride | Chit-Chat | 2 | 12.02.2007 08:41 | |
| Pimp my ride (low budget) | kharju | Chit-Chat | 1 | 26.07.2005 09:40 |
| Pimp My Ride | Nerd-O | Chit-Chat | 17 | 07.11.2004 20:29 |
| Pimp ride.. | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 07.09.2004 08:44 |