Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.06.2015, 20:42
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
33" renkaat ? Mitkä akselit sulla tossa on
suzukin omat akselit, tosin ne 33 renkaat mitkä tulee on mutikat eli ei niin karkealla kuviolla, josko se antais vähän anteeksi.....

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.06.2015, 22:04
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Kaiken saa rikki Minä oon vuosikaudet ajellu suzukin omilla akseleilla 33" boggereilla ja tsl :llä . Joskus on joku murros menny mutta sekin omaa tyhmyttä kun on pitäny vähän jarrulla auttaa etupään puuttuvaa lukkoa
Arbbi jos on edessä ni pitää käyttää järkeä koska käyttää ja koska ottaa vaan suosiolla vinssillä eteenpäin
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.06.2015, 09:05
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Kaiken saa rikki Minä oon vuosikaudet ajellu suzukin omilla akseleilla 33" boggereilla ja tsl :llä . Joskus on joku murros menny mutta sekin omaa tyhmyttä kun on pitäny vähän jarrulla auttaa etupään puuttuvaa lukkoa
Arbbi jos on edessä ni pitää käyttää järkeä koska käyttää ja koska ottaa vaan suosiolla vinssillä eteenpäin
Tuossa omassa suikkelissa on lockright edessä ja kemppi takana, on nuilla 31 silläkin pätkitty vetareita ja murroksia mutta oma tyhmyyttä...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.07.2015, 15:39
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lapland trophy tuli kahlattua läpi, alusta loppuun asti..

vaurioiltakaan ei vältytty

startti piti putsata kesken reissun, ohjaustehostimen pumppu sylkee stefan välistä ölppää hihnalle

takapuskuri repes irti ihan överi vinssauksessa

calminin lehtijouset alkoi antautumaan melko huolella, perä roikkuu niinku reppua vetäis maassa perässä ku ei jaksa kantaa

3 vaihde alkoi rutisemaan ku sitä tarjoilee päälle....

osa jarrupaloista tippu johonki jängälle

elikkä paljon olis kaikkea pikku näperreltävää tiedossa...

ainakin soa alusta,

laatikon ja moottorin vaihto,

jarrujen täys remppa, joka nurkkaan uudet palat ja yks levy sorvin kautta...

laturin vaihto tai korjaus

ohj teh pumpun huolto

takavalot upottaa takaoveen ja leikata alkuperäinen taaimmainen runkoaisojen välinen putki pois ja hitsata palkki tilalle johon laittaa vetopisteet.

moottorin vaihto on vielä vähän kysymys merkki, jos menis tuolla vanhalla paikallaan olevalla vielä, toinen kattila pitäs purkaa alakerrasta ja kattella että mikä laakeri siellä on kaput....


hyvä reissu muuten mutta pientä kalustovauriota havaittavissa..

niin ja muutama palstalainen sai kasvot trophyn aikana
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 20.07.2015 17:39
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.07.2015, 11:40
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Soan osalta tämäkin homma nytkähti hitusen eteenpäin, auton alla oleva taka akseli on vähän ratkeillu ja repeilly jousipetien korjausten takia, ölppää puskee sieltä täältä läpi..

muhosperä caragelta löytyi ehjä putki johon olis tarkoitus tekasta uudet pedit lehtijousille, panssaroinnin tekoakin oli jo hiukan keritty aloittamaan. Pientä hifistelyä vielä panssarointiin ja uusien petien teko ja sitten alle vaan..

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.07.2015, 18:35
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

jaaha se lähti heti soan teko liikkeelle.on se hyvä ei ole heti mahasta kiinni.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.07.2015, 20:28
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
jaaha se lähti heti soan teko liikkeelle.on se hyvä ei ole heti mahasta kiinni.
Jo vain, huomenna jos sais taka aksulan tekastua alle, sen jälkeen spacereita tilaukseen kardaanin ja perän väliin..

ohjausvarsi käydä lunastamassa marmori tiskiltä ja alkaa kattelemaan etupään muutoksia....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kierrejousi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tyylikästä rakentelua Byrocrat Linkit 13 24.08.2012 20:27
Hiluxin rakentelua -71 Maasturiprojektit 10 06.04.2008 15:00
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Rakentelua helpotetaan? pyyvama Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2005 22:32
Rakentelua paapu Tekniikka & Jutustelu 0 15.08.2003 09:09


Sivu luotu: 14:47 (GMT +2).