![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
suzukin omat akselit, tosin ne 33 renkaat mitkä tulee on mutikat eli ei niin karkealla kuviolla, josko se antais vähän anteeksi.....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaiken saa rikki
Minä oon vuosikaudet ajellu suzukin omilla akseleilla 33" boggereilla ja tsl :llä . Joskus on joku murros menny mutta sekin omaa tyhmyttä kun on pitäny vähän jarrulla auttaa etupään puuttuvaa lukkoa ![]() Arbbi jos on edessä ni pitää käyttää järkeä koska käyttää ja koska ottaa vaan suosiolla vinssillä eteenpäin
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lapland trophy tuli kahlattua läpi, alusta loppuun asti..
vaurioiltakaan ei vältytty ![]() startti piti putsata kesken reissun, ohjaustehostimen pumppu sylkee stefan välistä ölppää hihnalle ![]() takapuskuri repes irti ihan överi vinssauksessa ![]() calminin lehtijouset alkoi antautumaan melko huolella, perä roikkuu niinku reppua vetäis maassa perässä ku ei jaksa kantaa ![]() ![]() 3 vaihde alkoi rutisemaan ku sitä tarjoilee päälle.... osa jarrupaloista tippu johonki jängälle ![]() elikkä paljon olis kaikkea pikku näperreltävää tiedossa... ainakin soa alusta, laatikon ja moottorin vaihto, jarrujen täys remppa, joka nurkkaan uudet palat ja yks levy sorvin kautta... laturin vaihto tai korjaus ohj teh pumpun huolto takavalot upottaa takaoveen ja leikata alkuperäinen taaimmainen runkoaisojen välinen putki pois ja hitsata palkki tilalle johon laittaa vetopisteet. moottorin vaihto on vielä vähän kysymys merkki, jos menis tuolla vanhalla paikallaan olevalla vielä, toinen kattila pitäs purkaa alakerrasta ja kattella että mikä laakeri siellä on kaput.... hyvä reissu muuten mutta pientä kalustovauriota havaittavissa.. niin ja muutama palstalainen sai kasvot trophyn aikana
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 20.07.2015 17:39 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Soan osalta tämäkin homma nytkähti hitusen eteenpäin, auton alla oleva taka akseli on vähän ratkeillu ja repeilly jousipetien korjausten takia, ölppää puskee sieltä täältä läpi..
muhosperä caragelta löytyi ehjä putki johon olis tarkoitus tekasta uudet pedit lehtijousille, panssaroinnin tekoakin oli jo hiukan keritty aloittamaan. Pientä hifistelyä vielä panssarointiin ja uusien petien teko ja sitten alle vaan..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
jaaha se lähti heti soan teko liikkeelle.on se hyvä ei ole heti mahasta kiinni.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ohjausvarsi käydä lunastamassa marmori tiskiltä ja alkaa kattelemaan etupään muutoksia....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
| Luokat |
| kierrejousi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tyylikästä rakentelua | Byrocrat | Linkit | 13 | 24.08.2012 20:27 |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Rakentelua helpotetaan? | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2005 22:32 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |