Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.06.2015, 11:46
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Hyvät jussit vaan kaikille,
Parempi vaan pysyä kotona lämpösessä ja grillata terassilla niin ei sade haitta.
Pojalle voi käydä kokkoo näyttään tuolla kylän juhlissa kun polttavat sen jo kolmen jälkeen.

__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
  #2  
Vanha 19.06.2015, 12:04
Rankku Rankku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.06
Sijainti: Dickhill
Viestit: 124
Perusasetus

Hyvät jussit kaikille....
  #3  
Vanha 19.06.2015, 13:58
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

JA muistakaa että se veneessä seisovan sepaluksentuulettajan viimeinen näky on rannalla vilkuttava leski .

Rauhallista juhannusta, itse viettelen sen työn merkeissä päivystellen....
  #4  
Vanha 19.06.2015, 14:04
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 784
Perusasetus

Hyvää ja Rauhallista Juhannusta kaikille.
  #5  
Vanha 19.06.2015, 14:07
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Samoin täältä Espoosta
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #6  
Vanha 19.06.2015, 16:44
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Hyvää juhannusta savustettua kinkkua tänään, oluen kera
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	juhannuskinkku.jpg‎
Views:	227
Size:	85,9 Kt
ID:	61180  
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
  #7  
Vanha 19.06.2015, 17:32
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Hyvvee Juhannusta evripadi
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvää, rauhallista ja ennenkaikkea turvallista joulua kaikille. Rompe1 Chit-Chat 30 24.12.2011 18:54
Hyvää ja Rauhallista Joulua toivottaa Ipefix Ipe64 Chit-Chat 2 24.12.2011 18:01
Hyvää Juhannusta! Lars Uutiset 0 18.06.2009 09:37
HYVÄÄ JUHANNUSTA H@nde Tekniikka & Jutustelu 16 25.06.2006 23:36
HYVÄÄ JUHANNUSTA JAMANT Tekniikka & Jutustelu 24 25.06.2004 19:42


Sivu luotu: 21:19 (GMT +2).