![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lisäksi mä olen tupannut maalaaman ruskeaa filmivaneria samalla maalilla. Jonkinlainen hiontaominaisuus helpottaisi autojen maalailua. Normadur 65HS riitti 10 litran settinä moneen projektiin, mutta oli kuitenkin vähän haastavaa maalata siististi kun maalausolosuhteet ei ole kuitenkaan mulla mitenkään teollisuusluokkaa vaan nopeasti vastaan tulevia tilanteita ulkona. Jos on perusteltuja maalivaihtoehtoja, ideat ovat tervetulleita! Mikä on omatoimimaalaajan paras pintamaali kun halutaan maalata työkonetyylillä eikä viedä autoja autonäyttelyyn? |
|
|
|||
|
|||
|
Teknoksen Teknosynt maalia on tullut lähiaikoina käytettyä aika paljon ja hyvällä menestyksellä. Pensseli ja tela ollut toistaiseksi levittiminä, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus myös ruiskuttaa samaa tavaraa.
Plussat: - tarttuu hyvin metalliin ja useimpiin maaleihin - sisältää ruosteenesto pigmentin - siliää kohtuu hyvin - kuivuu pölykuivaksi kohtuu nopeasti - 1-komponenttien (ei tarvi kovetteen kanssa lutrata) - saa sekä kiiltävänä että mattana - kestää enemmän hankausta ja naarmuja kuin perus peltikattomaali tai oikea automaali - tarttuu ja pysyy yllättävän hyvin myös hieman ruosteisen raudan päällä Miinukset: - lopullisen kovuuden saavuttaminen kestää suht pitkään (olosuhteista riippuen 3-5pv) Eli ihan pätevän oloinen tuote maastureiden, työkoneiden yms maalaamiseen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty H/P-auton nastarenkaat. | andy | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 24.10.2011 19:37 |
| Ostetaan auton matalanostin | purtsi007 | O/M/V Muut | 0 | 01.04.2011 22:17 |
| Auton pesua | Rekisteröimätön | Linkit | 1 | 25.09.2008 17:45 |
| Auton myynnistä.... | jakenbj | Chit-Chat | 6 | 25.02.2006 11:13 |
| Auton väri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 02.02.2006 20:56 | |