![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nii artsi hei,vilkasiks noita paineita?miltä ne vaikutti?elikä voinko sulkea noitten paineitten perusteella kansipahvin vuodon?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Moido, tuli Haynesin korjauskäsikirja postissa, jes!
Muutama kysymys taas näin uutena Samurain omistajana: Kun kävin aikanaan ostoaikeissa katselemassa suzukeja, niin yksi myyjäehdokas sanoi tilanneensa palikoita ..olisikohan ranskasta halvemmalla? Eli en muista. Kysynkin nyt täällä, että onko olemassa jotain sellaista paikkaa, mistä on tilattu muualta maailmasta suzukin osia - ja vieläpä niin, että ne on oikeasti tullut suomeen järkevässä ajassa? - Nyt tarttisi löytää ainakin sellaiset siistit muovikaaret loksuihin, metalliset keskiökupit yms.. ja ihan varmasti jotain oikeata osaakin, koska ilmeisesti esimerkiksi jakolaatikko sillain "holkottaa" ajaessa.. Kiitos vastauksista! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nykyään kaiken tarpeellisen saa eBay:stä
![]() Tämä on kanssa hyvä: http://www.lowrangeoffroad.com/suzuki/samurai.html Täälä joskus tilasin jotain: http://www.jcwhitney.com/suzuki-samurai/d2119j1s5.jcwx
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Osaisko joku sanoo SJ413 ohjausvaihteen sektorivarrenpuoleisen akselin stefan koon?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyseessä vakiokuntoinen pikkulohkon SJ410. Käytin moottorin lämpimäksi ja mittailin sytytysennakkoa tyhjäkäynnillä. On jotain vähän alle 10 astetta eli aika hyvin kohdillaan. Lisättäessä kierroksia ennakko kasvaa mutta samalla lukema alkaa heilumaan aika paljon. Eli pidettäessä kierrokset vaikka parissa tonnissa heiluu ennakko monta astetta suuntaansa. Ei sen keskipakosäätimen varmaan noin pitäisi toimia, onko muilla vastaavia oireita ? Varmaan välystä siellä jakajan akselilla ? Vai voiko se säädin oireilla noin ?
Aikaisemmin autossa oli suorasytytys niin ei ollut näitä ongelmia......
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 18.06.2015 17:42 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vitaran peijakkaasta meinaa tulla kohta kunnon aihio..
meni takaa taka-akselin ylätukivarren kiinnityksen runkoputki poikki. ![]() Tartteis varmaan tehdä jotain remonttia |
#8
|
||||
|
||||
![]()
On niin tasan puristukset että jos olis pahvi puhki ni olis enemmän hajontaa lukemissa.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |