![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko noi oikeesti kiinni noissa jousissa? No aina oppii uutta. Itellä ihan samannäköset tossa 88 mallissa mutta kyllä ne irti lähti ja tosiaan tossa norrassa ei ole kun reikeli. Rungon pää näyttäs siltä että on erillinen osanen toi mistä sakkelin yläpultti tulee läpi. Mutta kuva voi hämätä. Viisaammat vanhojen tietäjät vahvistakoon. Itse olen kyllä ollut siinä uskossa että voipi vaihdella noihin vanhoikin. Mutta voin toki olla väärässäkin. Tuosta kun katsoo niin onhan siellä näköjään kahta versiota mutta jousen päässä on ainakin vaihdettava pusla kuvassa..... http://nissan4u.com/parts/patrol_r/e...llustration_4/
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 10.06.2015 14:36 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Minusta ne oli kiinteästi kiinni jousissa ja tuossa rungon puolella. Jäi puslat vaihtamatta... Eilen purin uudemman patrollin etujouset ja niissä oli ihan normaaliin tapaan puslat kyllä.. Eli nuo puslat mitkä olin tuohon ostanut niin käy uudemman mallin sakkeliin jousen pusliksi eli alempiin pultteihin... Mutta taas uudemman mallin sakkelit ei käy tuohon vanhaan runkoon kun rungossa oleva sakkelin reikä liian pieni...?? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
kunhan ei ois jäänynä holkki kiinni tuonne rungon päähän.. se riippuhan on rasvattava, mut yleensä ajastaan niin jumissa se pultin päälliholkki, ettei ole mitään eloa, voisko olla käyny ajan saatossa sillai, et se päälliholkki hitsaantunu runkoon? vai oliko riippu ihan normaalin näkönen eli pultin ympärillä viellä holokki rasvaantumista varten? tämä ei nyt ole sitten faktatietoa, mutta en oikein jaksa uskoo, että nissani tekis monenlaisia, ko sama osa menee läpi mallisarjan
![]() tarkistin viellä kuvasta, niin 11/1979=> 8/1988 asti identtinen tuo etujousen riippu. eli joko nuo on jonkun edellisen omatekemät kötöstelyt, tahi sitten tuo yllä heitetty ajatus.. melekein kun jousta kahtoo, niin liekkö edes patrollin etujousi ![]() kuvatus: http://nissan4u.com/parts/patrol_r/e...llustration_4/
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
eturiipukeen etupuoli.Lainaus:
Viimeksi muokannut metsämies75 : 11.06.2015 05:33 |
|
#5
|
|||
|
|||
Kiinan korotus
Moro,
Olisko kokemattomalle jeesiä katsastus asiassa. Kävin kyselemässä konttorilta pitkän GR patukan (-90) muutoskatsastusta 3" jousikorotukselle sekä 33"/12,5 renkaille. Katsastus inssi oli sitä mieltä että jousista pitäis olla jokin lappu josta korotuksen määrä selviää. No eihän minulla mitään lipettejä noihin kiinan korotusjousiin ole ![]() Pitääkö näissä olla jokin hyväksyntä merkki kanssa? Olisko kellään jonkin isomman valmistajan lappuja jouten? Pitääkö renkaille olla jotain todistuksia kanssa? Varmaan on asiaa täällä puitu paljon mutta search ei oikein anna osumia. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Täällä on jossain forumissa joku kuva trafi lappusta mikä sano autoja mikä on 10R15LT renkaat voit hyväksua 33" renkaat täällä: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=27714 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mites on porukalla Tamgearsin maahantuomat etupyörän laakerit kestäny 160-koppasessa? Multa räjähti yks alle 10 tkm ajettu, rikkoi navan myös siihen kuntoon että vaihdoin kokonaan. No, nyt toinen reilut 30 tkm ajettu alkaa olla myöskin täysin vaihtovalmis.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kiitos vinkeistä! Tulostin mukaan tuon Trafin paperin ja otin mukaan jousien valmistajan toimituslistan josta tuotteen sopivuus autoon selvisi. Hyvin kelpasi katsastus insinöörille. |
![]() |
| Luokat |
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |