![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pystyykö iPadista syöttämään jonkinlaista piuhaa pitkin netflix:n kuvan telkkariin ? Telkusta löytyy HDMI. Kuis nämä Samun tabletit, sama juttu ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Samusungista löytyy mini tai micro usb ipatista taitaa lie löytyä vaan kuulokereikä Näin ainakin joskus kun ipattia kauppasivat
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eli siis Samu osaa syöttää esim. Netflixin ulos siinä muodossa, että telkkari sen tajuaa ? Nyt ollaan tehty toi kannettavalla tietsikalla mutta tabletti olisi kätevämpi.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...-HDMI-adapteri |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Missäs autossa on jarruletkussa:
uros ja naaras päät ja M12x1 kiertein, ... onpa nyt olevinaan hankalaa taas, ja kun meinasin että eikun huomenna biltemaan tai moponettiin ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Aika yleinen letku MB raskaassa kalustossa, mutta ei taida löytyä motonet ym. vastaavista.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
miksi vaihteistosta kuuluu millä vaihteella (esiintyy useimmin liikkeelle lähdössä tai 1-2-3 vaihteella) vaan eteenpäin mennessä alhaisilla kierroksilla vingahdus? alhaisilla kierroksilla tarkoitan alle 1100rpm.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Kaksoismassavauhtipyörä menossa.
|
|
#9
|
|||
|
|||
Laakeritietäjää...
Onko kellään muistissa laakerien muuntamist varten osotetta... En tarkota mm tai tuumasist koodeille, vaan missä näkee vaik FAG:n tekemäst laakerista SKF:n vastaavan...
Erikoislaakereiden takia tätä tarvis, kun FAG:n kauppias ei muka numerolla löytänyt. Ja numero oli ihan FAG:n laakerist katottu, ja SKF:n myyjä löysi ku kysyin SKF:n laakerinumerolla laakeria, joka oli eri taas ku FAG:ssä ol. Nyt ei kääntö onnistu, kun ei oo samaseen vehkeeseen ku toisen valmistajan laakeria vaan tarjolla tai siis viallist. Sais suoraan tilaust tehdä SKF:lle vaik, jos ois suora numero kyseiselle laakerille kuten tuossa esimerkkitapauksessa mihin oli SKF:n tiedot. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oiskoshän tuo ... http://www.motonet.fi/fi/varaosat/30...410d-1982-1995
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onnin Autosta varmaan löytyy sulle sopivia letkuja. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |