![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Osaisiko joku kertoa SJ410 kannen kiristysmomentin ja venttiilin välykset?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
7 5 1 3 9 Järjestys
10 4 2 6 8 Tiukkuus 46 to 50 Ft-lbs venttiilivälykset kylmänä: - imu 0,13 - 0,17 - pako 0,16 - 0,20
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tehdasmanuaalin kiristysjärjestys |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Moro,missä voisi olla vika?samurai-89,vaihdettu toyotan kaasari,jolla pelasi alkuunsa hyvin,nyt käy kuin kolmella,eikä jaksa käydä tyhjäkäyntiä,osia vaihdettu,vjkansi,pyörijä,puola,bpumppu,kokeiltu toisilla tulpilla ja johdoilla,ei vaikutusta,kierroksilla kyllä käy.kaasari myös putsattu,imusarja tiukattu,kokeiltu myös jakajasta säätää ennakoita,ei vaikutusta,en tiiä,muilla ollut samoja ongelmia?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tsekkaa nyt vielä että on jako kohdallaan, ja samalla kun on hihna näkösällä, niin katso kampuran pään hihnapyörän pultin kireys. Parin moottorin kanssa on jostain syystä pultti päässyt löystymään, joka on aiheuttanut sen, että hihnapyörä hakkaa kiilauran kampuran päästä väljäks, jolloin jako menee pieleen alapäästä. Melko vaikea vika hoksata, kun ajoitusmerkit saattaa olla silti kohdallaan.
__________________
-Pauli- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No joo,käyny itellä ihan sama mielessä,mut ajatellut et ei se voi siirtyä,kun ei oo kierroksiakaan saanut,mutta kyl toi vika munkin mielestä jotenkin sytytykseen,jakoon liityis,siis kun kuulostaa että vajailla käy,pitääkin tarkistaa se.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kannentiiviste palanut 2-3 välistä? Aiheuttaa kyseistä harmia...
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#8
|
||||
|
||||
![]()
pystyyks sitä tarkastaa mitenkään,ei ainakaan tee painetta mihinkään,ihme vikoja,ja just tietenki kun ajella pitäis.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos tarkotat sitä venttiiliä,mikä on imusarjassa,kaasarin ja kannen välissä,taisi haarautua huohotinletkusta,mä tulppasin sen jo kaasarinvaihdon yhteydessä,ja tosiaan toimi tossa välissä tosi hyvin pitkän aikaan,kunnes aloitti oireilun,nyt ois vaihtoehtona enään kaasari,tai jakajan sisällä olevat hilut,itse rupeen kallistumaan kaasari vikaan.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se kaasari voi myös oikutella pitäis saada koitettua sitä jostain toisesta toimivasta niin sulkis pois monta turhaa arvailua.
Imusarjan/kaasuläpän akselin vuotoja voi paikallistaa jarrukliinerillä, sumuttelemalla varovasti imusarjaa/ kaasarin ympäristöä moottorin käydessä.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatsä artsi polttaa mun bilikan,joo,sitä akselia kun heiluttaa,ylös alas,meinaa sammua,tai paremminkin tukehtua,kyl mä koitan hommata jostain toisen kaasarin ja koitan sillä,varmistuupahan ainakin että onko vai eikö kaasarinpuolella vikaa.
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |