![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mukavaa keliäkin on huomiselle luvattu. Alotetaan ihan täysiä ja loppua kohti kiristetään. Ekan viestiin on lisätty kartta. Opasteet on vehniäntieltä (6375).
|
|
|||
|
|||
![]()
Mäkin sain pari tuntia sitten auton kasaan, tulossa letkan jatkoksi jos mukaan mahtuu. Ja hiekamontulle siis sopii kuorma-autollakin ihan kunnialla? Aiemmin tullut käytyä ilman kuljetuskalustoa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä sinne sopii.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia minun pulesta. Myöhässä tultiin ja ajoissa lähdettiin. Ensimmäitä kertaa omalla autolla metsässä kaikki liki 50m, jonka jälkeen aloin säälimään
![]() Kuvia ilmestyy pikku hiljaa http://geedee.galleria.fi/kuvat/Offia/Laukaa+6.6.2015/ Videolinkkikin aikanaan tulee kunhan vähän leikkaillaan ylimääräisiä pois. Kai ne ylimääräiset leikkaantuu jossain kohtaa. https://www.youtube.com/watch?v=QhhXp7f7FrM Viimeksi muokannut Gravedigger : 06.06.2015 17:44 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia pieksämäen porukoilta, hienot oli ajoalueet kyllä, ens kerralla loppuun asti sitten... autotkin pysyivät kunnossa. Laittakeehan paljo kuvia ja viteoo tänne, ei tullut itse paljoo kuvailtua.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olispa ollut lähellä, mutta minun kohdalla viikon myöhässä
![]() Olin nimittäin tuossa lähellä täysihoidossa edellisviikon. Olis voinut käydä vierailulla.. Kivasti olis ollut sumuisten saarten tuotteitakin... Olisko vuoden päästä uudestaan 21. tai 28.5. ajoja tuollapäin ![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Laukaa, area51 ajopäivä 7.9 | Masai | Tapahtumat | 41 | 13.10.2013 18:31 |
Laukaa Area51, 21.7 Ajopäivä | Masai | Tapahtumat | 33 | 01.08.2012 20:09 |
Laukaa, Area51 ajopäivä 29.10 | Masai | Tapahtumat | 38 | 27.03.2012 16:33 |
Laukaa, Area51 ajopäivä 23.5 | Masai | Tapahtumat | 59 | 25.05.2009 10:06 |
Laukaa, Area51 ajopäivä 24.5 | Masai | Tapahtumat | 31 | 28.05.2008 07:50 |