![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pientä väkästelyä taasen viikonlopun kunniaksi. Takapää pukeille, perän panssari irti + öljyt pois, kardaani irti, jarrurummut ja vetarit pois paikoiltaan ja lopuksi murikka pöydälle. Ja kohta lock-right takaisin paikoilleen. Pikkuisen on ruostepeikko tehnyt tuhoja siellä täällä, tarvii fiksailla paikat kuntoon ennen kuin menee hitsihommiksi. Itse asiassa pikkuisen harmittaa kun ei silloin aikanaan tullut uusittua jousien kiinnityspisteitä ja noita muita rungossa kiinni olevia pellinpalasia. Olisi ollut helppoa kun runko ja koppa olivat irrallaan.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 31.05.2015 12:39 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kl
Lainaus:
Kyl nää nykypäivän hyvällä maulla rakennetut suikat vain on nii huikeita.pikkane auto jota alunperin tuskin kukaan otti vakavasti maasturien joukos..joskus kuopios safarilla soryn puheenjohtaja esiinty mustalla suikallaan,lähes kaikki katseli ajokkia enempi säälivästi safarin alkaessa,herraisä,ja viel noin maineikkaan seuran pj...hyvinkin alkumetreill meni monen maailmankirjot sekaisi..lopuksi kaikkein skeptisimmät lausunnot liitty rinnastuksiin mönkkäreihin,äijä veti safarin lakoonisen professionaalisesti..täs kohdin mun ajatusmaailma suikkaa kohden ryhdistäytyi..itse pidän suikkojen offiin tuloon esi isänä Lassea(laalaa)ennakkoluuloton nuori mies ,teki ensimmäiset Bedlock vanteensakin rengaskonetta apuna käyttäen,lisäten siihen jonkin kierroksia rajoittavan vastustsydeemin joka oli synergiassa hänen hitsauskoneensa kans, jälki oli häkellyttävän täydellistä hitsaussaumaa,kuvia voi ehkä löytyy viel täältäkin.. jossain suikassaan muistaisin olleen jopa pari jakistakin ja mitä kaikkea viel,joku ei pidä tällast minään,mut on muistettava mitä aikaa elettiin..muistaakseni paulillaki oli siihen aikaa nii himoittu omarakenntamansa 500:n G.,sellasia ollu tehdasvalmisteisina siihe aikaa,ainakaa avona ![]() ![]() ![]() Huomaan et tänäpnä lasse ei ole paljoa lajitovereidensa messis tääl..ehkä jollain tasol arvostuksen puute,ku nii moni kuvittelee keksinee sen pyörän jonk lasardi on jossai vaihees koklannu janiin edelleen,ja minähän en sit ole vääräsjne,mut kyl Lasse laalaa on kaikkie offroad suikkie isoisä..mun mielest! Täs vanhoja muisteloita ,mut hiton hyvällä maulla rakennetun näköine suikka,onneks päätyi takaisin kotio!!!hiano juttu heguli,piräs ny muru kotona ![]() Edittii muosteloist... Vakava asia.. Lasse tulee mun luo näennäisen vakavana..karppa..mis tääl on painepesuri..ajattelin itse mielessäni et sääkertti miäs,auto pitää pestä viimese pääl tällase jälkii.... ....tos on toi halli,sen vasemmal kulmal on vermeet.... ...jep thanks,tarvii käydä pesee perse tän reissu jäljilt:d:d:d vittu..näit on jääny kaipaamaa...hurtii huumorii,jne..menny jotenn nii vakavaksi kaik...tie sit... Lassen on vain kuitattava kaikki tää tapahtuneeks,historiaa ku täs tapaukses voi kukaa muuttaa ![]() Edittii taas toisen perää... Pasihan soli Lassen kuskina siin kohdi.,piti käydä naamakirjast hakee nimi..tällaast tää elämä on:/
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 10.06.2015 06:00 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Kannatti hankkia takaisin
Hieno peli ja varmasti mieltä ylenti saada takaisin
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nämä on näitä terapialeluja, eli stressinpoistajia. Pieni puuhastelu tallissa auton kimpussa tekee ihmeitä. Ja jos on huono päivä eikä mikään suju, potkasee autoa oikein kunnolla niin sepäs vasta helpottaa
![]() Tänään vaihdoin pari kattovaloa ja laitoin loput sähkövedot kuntoon, nyt palaa kaikki valot ja käyttökatkaisimet on myös tikissä. Seuraavaksi laaja perushuolto ja lukko takasin paikalleen niin pääsee koeajolle. Tänään huomasin jotta iskarit ovat entiset, tarvii nekin uusia.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]() Samaa mieltäX2
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noita turvakaaria on tullut mietiskeltyä ja nyt on aika toteuttaa vanha haave ulkopuolisista kaarista. Salon suunnalta eli hyvin liki löytyi valmiit kaaret ja jos vaan aikataulut nappaa niin kesän aikana olisi tarkoitus ne saada maalautettua ja asennettua paikoilleen.
Eilen vaihdettu moottoriöljy + suodatin, etuperän ja vaihteiston öljyt. Jälkimmäinen oli todella kirkasta mutta etuperässä oli aavistus vettä öljyn seassa. Pakoputkea tuli kanssa vähän korjailtua, oli muutama klemmari rikki ja sitä kautta koko putkisto notkollaan. Etupään jalkatiloista hioin ruosteet pois, vedin sinkit alle ja nyt siellä on kuivumassa kotelosuojamassa. Kunhan se kuivuu niin kulutusta kestävä maali pintaan suojaksi. Invertteri, kartanlukuvalo ja virtapistokkeet paikoilleen + sähköjen kytkentä. Kaikki muuten OK mutta invertteri päästi sisältään voimasavut. Lienee entinen, tarvii hankkia uusi vähän tehokkaampi malli.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 17.06.2015 18:26 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuli käytyä Suzuki-miesten taivaassa ja tollanen tarttui mukaan
![]() Varmaan syksyllä ehtii tuota alkaa sovittelemaan auton päälle, tuossa on pikkuisen hitsaamista ja muokkaamista. Samaten pitää miettiä ottaako tuon kuvassa olevan telineen käyttöön vai saisiko auton katolla nyt olevan jotenkin älykkäästi noihin kaariin kiinni.
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hassu illuusio tuossa kuvassa, kun piti oikein hetken tuijottaa että mitenköhän nuo putket oikein menee, kun näytti että pääkaaressa on tuollainen suora vaakaputki, ja samaten takakaaren yläosassa.
![]()
__________________
-Pauli- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M.sj410 | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 14.01.2008 14:18 |
m:sj410 | KG | O/M/V Muut | 10 | 24.09.2005 21:36 |
O: sj410 | Arska-tehtaalta | O/M/V Muut | 4 | 31.08.2005 20:00 |