Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.05.2015, 09:52
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

200kg hiekkaa ja parilitraa epoksiprimeriä myöhemmin.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150530_205037.jpg‎
Views:	759
Size:	155,3 Kt
ID:	60702  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.05.2015, 09:58
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

VM:


Eilen tosiaan hiekkapuhallus ja pohjien maalaus ja riskillä jätin ulos ettei maalit lähde nujutessa, no aamullahan sataa vaikka oli luvannut aurinkoista.. Pitää vissiin viritellä talliin pystyyn tuo ja hioa ja vetää uudet pohjat. Ei ole mukavimmasta päästä maalata tuo runko, on koloa ja pintaa moneen suuntaan. Hiekkaa olis saanu myös olla muutama säkki enemmän
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.05.2015, 14:56
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

Ei ollut satanut samalla paikkakunnalla missä runko oli joten joten muutama kerros pintamaalia päälle. Jäi aika karkeaksi pinta puhalluksen jäljeen mutta jospa se kelpais.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150531_152156.jpg‎
Views:	685
Size:	174,4 Kt
ID:	60704   Click image for larger version

Name:	20150531_152221.jpg‎
Views:	676
Size:	136,2 Kt
ID:	60705  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.05.2015, 19:33
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

Kiveniskumassat tuli vielä vetästyä pohjaan, kyllä se nyt kelpaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150531_152221.jpg‎
Views:	600
Size:	136,2 Kt
ID:	60715   Click image for larger version

Name:	20150531_202819.jpg‎
Views:	607
Size:	66,8 Kt
ID:	60716   Click image for larger version

Name:	20150531_202828.jpg‎
Views:	648
Size:	72,3 Kt
ID:	60717   Click image for larger version

Name:	20150531_202748.jpg‎
Views:	609
Size:	104,8 Kt
ID:	60718  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.05.2015, 20:08
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Thumbs up

Peukku !
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.05.2015, 21:10
fintroll:n Avatar
fintroll fintroll ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 296
Perusasetus

Hieno työ! Älä unohda laita myöskin joku kotelosuoja sisällä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.05.2015, 21:36
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fintroll Näytä viesti
Hieno työ! Älä unohda laita myöskin joku kotelosuoja sisällä
Kiitos. Kotelosuojaa oli tarkoitus laittaa, kunhan saa rungon akseleille. Dinitrolia on hyllyllä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.05.2015, 21:38
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Peukku !
Kiitos, peukku sulle, sun projektit on inspiroinut tehokkaasti.

Viimeksi muokannut vuorimies : 31.05.2015 22:08
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 01.06.2015, 17:43
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuorimies Näytä viesti
Ei ollut satanut samalla paikkakunnalla missä runko oli joten joten muutama kerros pintamaalia päälle. Jäi aika karkeaksi pinta puhalluksen jäljeen mutta jospa se kelpais.

Hyvä tsägä kävi kelien kans..jos sattuu jossain kohdin noin käymään,ni pohjamaalin hiottuasi,et tarvii välttis uutta pohjamaalikerrosta,jos et hio sit raudalle..hionta sen vuoksi että pintamaali tarttuu hiottuun pohjamaaliin
näyttäiskö et maalista on toi röpelö pinta..olisko voinu ohentaa enemmän,tai laskee maalii enemmän..täsmennän et parempi on jos se röpelö on maalista,kuin et olis niin ohut kerros maalia et puhallusprofiili näkyis viel..kvartsillahan tulee varsin hieno profiili ja leikkaa ihan eri tehokkaasti ku luonnonhieta..anyway,kiveniskumassa näyttääkin sit täyttäneen röpelö pinnan hienosti eli summaksi tuli sit hyvän näköinen lopputulos ja ulkoilma kosteusprosentteineen on suljettu pääsemästä rautaan käsiksi,kyl tää hyvältä näyttääjatkoa odotellen...
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 01.06.2015 21:00
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 01.06.2015, 18:59
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Ei varmasti tartte enää auton elinaikana ainakaan rungolle tehä mitään. Peukku!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.06.2015, 15:37
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

No eilen kävin ostamassa lisää massaa just ton röpelön takia. Vedän sillä vielä ympäriinsä, kun aikasemmin laitoin vaan pohjaan ja olettettuihin kivitys kohtiin.. eiköhän myö sitten pärjätä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.06.2015, 11:15
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 406
Perusasetus

Runko massattu nyt ympäriinsä.. seuraavaksi akseleiden kimppuun. Tukivarsien puslat on heikoissa hapessa ja kokonaiskustannukset hirvittävät jos kaikki vaihtaisi, joten ajattelin tehdä uudet valukumilla. Akseleihin kiinni tulevat helat on todella väljät joten ne korjataan.
Olisko tuosta:http://www.silcom.fi/fi/Polyuretaani...etaanikumi/197
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki SJ 413 kunnostelua metsästyskäyttöön BillyJoe Maasturiprojektit 50 12.12.2020 12:17
v6 haperon kunnostelua nkpaja Maasturiprojektit 39 24.05.2015 23:42
Myydään geen murrokset kekka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 30.07.2013 17:45
Huuto geen osia risukärsä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.06.2012 16:39
O: geen levikkeet O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 14.02.2007 15:22


Sivu luotu: 04:36 (GMT +2).