![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Eikö voi? Kuorma-autoista esim voi laskea kok painoja, pienempien kulujen takia.
|
||||
|
||||
![]()
Minun mielestä ehkä kokonaispainoa voi muuttaa alaspäin, ainakin on voinut. Joskus oli suunnilleen samanpainoinen vaunu ja konttorilla oli puhettä jos purkasi vanhat vaaralliseksi käyneet kaasuvermeet pois, jääkaapin ja lämmityksen niin kokonaispaino olisi silloin laskenut ja vaunu olisi punnittu. Tuon jälkeen olisi se muuttunut katsastusvapaaksi kun olisi päästy alle 750 kg n. Lieneekö enää mahdollista, sitä en os sanoa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos oikeen kourilla on ja vanha 20kg painava ammoniakki kaappi Jossain oli, et vanhemmasta vaunusta saa hipistelemällä jopa 100kg punnittua massaa pois ilman, et mistään tarttee "tinkiä" Muistelisin, et isompaan vaunuun taisin päälle 20L glykoli seosta lirutella todeta, ettei kannata ja laskin pohjapropusta ulos, siitä ei ole aavistusta kuin paljon sinne ois vielä sitä mennyt ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
No näin mulle sanottiin että kokonaispaino mikä alustan papereissa on ja pysyy, ellei ole valmistajan edustajan todistusta...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Päästöarvot pielessä, Katti vai jotain muuta? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.07.2011 20:13 |
Myyty 2h:n apulaitteet ja jotain muuta | burton | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.10.2009 22:31 |
Myydään Kingcab, Patrol, ym osia+jotain muuta | oke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.04.2009 00:43 |
M: HJ:n perä+ jouset+jotain muuta | samid | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 22 | 29.12.2008 19:39 |
M: Lisävaloteline ja jotain muuta pientä | -Timi- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 26.06.2008 13:24 |