![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() uskaltaisin, mut nyt on hakusessa jotain ihan muuta, tosin suhteellisen kevyttä ja matalaa. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei paljon ole kerinnyt tätä laittaan kun tuli välissä toi Nato-Hiluxi laitettua ja Ugly-Duckling-Hilux käyttöpakuksi... mut vihdoin pääsi yhden päivän väkertään jotain.
Lavapressun turailin ja pari pressunkannaketta siihen alle, onhan se lavakate käytännöllinen, mutta kun ei tästä tulekaan käyttöpeliä... (ja käyttöpeliin laitoin kumminkin katteen ![]() Itellä paljon paremmin sopii silmään tuollainen pressu, kun suorakulmanen kate. Tästä autosta ei ole tarkoitus tehdä hienoa, pelkästään yksinkertaisen toimiva. -ja toinen kuva, ei käytössä -mode Lokarit ja sisustan osittain vaihdoin, kiitokset nimimerkki Maajussi:lle kun sain purkaa raadosta tarvittavat osat. Ilmanputsarin sovelsin parista vanhemman hilun kotelosta, nyt on yksinkertainen ja toimiva kotelo mihin menee LN65:n patruuna. Rattikin tuli vaihdettua, kiitos tapsan purkuosa-laarin ![]() -akseleihin on jo lähes kaikki palikat odottamassa kun saa ton nosturille joskus. Molempiin päihin on lukot, + eteen lonkkarit ja leveemmät navat. Vielä ohjauksen kilkkeet on hakematta, eli high steer kitti ja 110:n simpukka. Tosin seuraava vapaapäivä tän kimpussa näyttäis olevan ehkä elokuussa, joten ei kiirettä kumminkaan... ![]() Pikkuhiljaa siitä vielä auto tulee, -ehkä... ![]()
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 21.06.2015 23:18 |
|
||||
|
||||
![]()
pikku puuhastelua ....
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 28.08.2015 00:31 |
|
||||
|
||||
![]()
Projekti jatkuu, kuvattuna Karusellin parkkipaikalla sloboissa muutamaa tuntia ennen Mudventuresia
Nyt kiinni snorkkeli, lukot molemmissa päissä, Lonkkarit murroksina, uus Warni lavan alla ja köysi eteen, akut siirretty lavalle, kippilava tehtynä, levikkeet tehty ja asennettu, 35/16-15 Boggerit ja BL kiinni , ledivalopatteri katolle, parit työledit eteen ja taakse asennettu leirivalot, länkky ja invertteri paikallaan ja pintaan vedetty jenkkiarmyn tutkaheijastamaton hernekeittoväri Tästä on hyvä jatkaa kun säily ehjänä testireissun ja toimi vieläpä erittäin hyvin. Ja tuli reissussa päätettyä tälle arvoisensa nimi kun toi väri oli aika onnistunut , suuren maailman malliin : Toy-soldier ![]()
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 12.10.2015 09:54 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo näköjään aikailtu tän kanssa, onko etuvilkut jossain muualla kuin maalin alla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Oisko modattu parkkien kulmiin, kun ei oo muita sivuvilkkujakaan näkösällä
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulipas komee ja äkkiä !
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Karkaskohan se mopo lapasesta? | Superlon | Linkit | 13 | 15.07.2012 22:11 |
Siitä se ajatus sit lähti ..... | karisa | Maasturiprojektit | 2 | 12.11.2011 13:06 |
Lähti ferrari lapasesta | -Juuso- | Chit-Chat | 11 | 25.09.2009 20:04 |
Yksi ohikiitävä ajatus... | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 82 | 22.05.2006 19:24 |
Kuningas ajatus??? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.05.2005 05:56 |