Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.05.2015, 22:07
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Veropohjan laajennus.....vois olla vaikka laajempikin


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Olen edelleen samaa mieltä että veropohjaa jos on pakko niin pitää laajentaa veneisiin ja prätkiin ym, tuo autojen ryöstäminen on vituttanu jo tarpeeks..

Jaettu vitutus on kaksinkertainen vitutus
Hiilidioksidipäästöjen mukaan myös jyväjemmareille ja karjankasvattajille, sikailijoille, munailijoille että tarhaajille ym hiilidioksidipäästöjä laskeville tahoille.

Suomalian kansanedustajien lupaukset on suurta kusetusta kansaa kohtaan. Vielä suurempaa kusetusta on hallituspuolueiden puoluieiden linjat sorvattuina seuraavaksi hallituslinjaksi. Optimistiset on ainakin haaveet.....ja näköjään lupaukset on tehty rikottaviksi.

Ei tarvii edes omistaa kristallipalloa jotta voi vastata että päästäänkö seuraavalla hallituskaudella suunniteltuun maaliin.
Ei tulla pääsemään niin kuin ei ainoallakaan edellisellä hallituskaudella mutta ainakin kansaan koitetaan valaa uskoa ja luottamusta työajan pidennyksiin, veronkiristyksiin, indexien poistoihin ym. kansantalouteen parantaviin asioihin.
Vähemmän kulutukseen enemmän veroihin........ Ja sillä Suomalia nousuun. Voi kun edes Suomalian Valtio osaisi aloittaa ton säästämisen ensin omasta pesästä. Ja sen kun kansa huomaa niin ehkä siltäkin löytyis hivenen enemmän veronmaksuhalukkuutta. Näillä eväillä se tullee loppumaa niiltäkin joilla sitä vielä on.

Jokainen uskoo mihin haluaa... ja mä ennemmin vaikka joulupukkiin kuin lakeja ja asetuksia sorvaaviin/äänestäviin politikkoihin.


Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.05.2015 22:16
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu O: Vinssiin tuleva haarukkapaketti puukkomäki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.12.2011 20:11
Tuleva haulikkomies??? Poor Chit-Chat 3 16.09.2007 17:55
Kierrejousen sisälle tuleva pohjaanlyöntikumi MK Tekniikka & Jutustelu 3 12.10.2004 07:10
Tuleva kokoontuminen!! BlackJack Vuosimallit 1984-1996 2 07.07.2004 19:22
Tuleva käly Elmo Jokes 0 20.06.2002 13:07


Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).