Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.05.2015, 07:52
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Vuoden maasturiprojekti 2015.
Nohnoh, ei taira erottua massasta, ja ei oo foxin typpitikkuja, arbin lukkoja, 2000€ vältyksiä eikä 54 boggereita

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.05.2015, 08:25
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Nohnoh, ei taira erottua massasta, ja ei oo foxin typpitikkuja, arbin lukkoja, 2000€ vältyksiä eikä 54 boggereita
Noo ei se nyt ihan noinkaan oo. Jokainen osaa pultata valmiita osia kiinni
Harva tekee tyhjästä auton

Hyvä tästä tulee, iso peukku projektille
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.05.2015, 08:30
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Nohnoh, ei taira erottua massasta, ja ei oo foxin typpitikkuja, arbin lukkoja, 2000€ vältyksiä eikä 54 boggereita
Unohdin tämän. Ja muutenkin, et ole tainnut hakea yhtään osaa marmorilta? Autosta tulee siis hengenvaarallinen, enkä itse ajaisi metriäkään sillä.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.05.2015, 13:17
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Unohdin tämän. Ja muutenkin, et ole tainnut hakea yhtään osaa marmorilta? Autosta tulee siis hengenvaarallinen, enkä itse ajaisi metriäkään sillä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty ## Sähkökeskus, vaikka talliin ## khonkonen O/M/V Muut 1 25.05.2016 19:02
Myyty RC multikopteri, helppo ajaa, vaikka kuvaukseen !? Vaihdossa vaikka 2T pensaauto. Vilkutin O/M/V Muut 5 29.03.2014 23:36
M:Mikro vaikka talliin -MAKE- O/M/V Muut 3 27.05.2006 22:24
Nostoapua, hiabilla vaikka? Shuttle Chit-Chat 4 23.05.2006 22:38
Kun lähetään, niin lähetään kunnolla... bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 08.07.2004 21:36


Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).