Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.05.2015, 21:36
Timoboy Timoboy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 21.05.11
Sijainti: Kouvola
Perusasetus

En muista mikä oli kysymys, mutta Maxxis ja Toyota :P

Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2015, 19:24
Haggis:n Avatar
Haggis Haggis ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.03.12
Sijainti: Kalajoki
Perusasetus

Millaisia kokemuksia täällä on BF Goodrich All-Terrain T/A KO renkaasta? Varsinkin melu ja kulutus arveluttaa...
Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2015, 19:49
fintroll:n Avatar
fintroll fintroll ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.02.09
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Haggis Näytä viesti
Millaisia kokemuksia täällä on BF Goodrich All-Terrain T/A KO renkaasta? Varsinkin melu ja kulutus arveluttaa...
Ok rengas maantiella ja soratiella. Kestää hyvin. Aivan paskana talvella...
Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2015, 20:10
Haggis:n Avatar
Haggis Haggis ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.03.12
Sijainti: Kalajoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fintroll Näytä viesti
paskana talvella...
Ei onneksi tule talvi käyttöön.
Vastaa lainaten
Vanha 02.06.2015, 22:13
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timoboy Näytä viesti
En muista mikä oli kysymys, mutta Maxxis ja Toyota :P
Ylläpito vois kyllä kohta kehitellä sen "Tykkää" -nappulan

Itsekin rengaskauppoja suunnitellu, oon nyt puntaroinu Toyo open country A/T vs. Cooper discoverer STT välillä

Beeäffä MT:t alla tällä hetkellä, hyvät renkaat uutena mutta nyt ku ne on kulunu nii pitää kyllä nii karseeta mekkalaa että pitää kokeilla jotain muuta välillä.

Onko kellään ollu tollasia toyon kumeja? näyttäis vähän avonaisemmalta kuin ihan perus aateet, mutta selvästi enemmän maantiekelpoisen näköiset ku perus mutikka. kuukle kuvista pääteltynä aika vähän kulutuspintaa???
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2015, 11:17
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Itte olen viimeaikoina hankkinut kokemuksia karkeammista renkaista kun Insa Sahara 235/85/16 on Hiluxissa takarenkaina ja vanhat Hakkapeliitta LT:t edessä.

Tällä hetkellä kun on kaksi autoa ajossa, niin tällainenkin ratkaisu on ihan jees. Vanteissa on eri offset ja se tässä mun autossa vissiin tekee vähä uraherkkyyttä. Vaikka erilaisista renkaistakin voi sitä tulla.

Kyllä tääkin testailu on aavistuksen verran virittänyt rengasmakua karkeampien renkaiden suuntaan mutta jos olis vaan yksi auto käytössä, vois olla, että taas päätyisin johonkin LT Hakkapeliitat kesä- ja talvirenkaana linjoille.
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2015, 21:42
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Ylläpito vois kyllä kohta kehitellä sen "Tykkää" -nappulan

Itsekin rengaskauppoja suunnitellu, oon nyt puntaroinu Toyo open country A/T vs. Cooper discoverer STT välillä

Beeäffä MT:t alla tällä hetkellä, hyvät renkaat uutena mutta nyt ku ne on kulunu nii pitää kyllä nii karseeta mekkalaa että pitää kokeilla jotain muuta välillä.

Onko kellään ollu tollasia toyon kumeja? näyttäis vähän avonaisemmalta kuin ihan perus aateet, mutta selvästi enemmän maantiekelpoisen näköiset ku perus mutikka. kuukle kuvista pääteltynä aika vähän kulutuspintaa???
Mikä koko mielessä? Vaikuttaa monessa rengasmerkissä aika tavalla kuvion karkeuteen. Mulla tuli pajeron mukana sekasarja pikkukumeja (235/75/15) sellaisissa ainakin toyo vastaa karkeudeltaan perus hakkapeliittaa. Coopperin noista itse ottaisin kokeiluun. Tuo uudemman mutikan melu yllätti minutkin. 32" bf mt 7 mm pinnalla jollottaa melkein kuin oikea maastorengas. Vanha mutikka 33" 10,5 oli samalla pinnalla mielestäni hiljaisempi.
Vastaa lainaten
Vanha 24.06.2015, 21:31
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Mikä koko mielessä? Vaikuttaa monessa rengasmerkissä aika tavalla kuvion karkeuteen. Mulla tuli pajeron mukana sekasarja pikkukumeja (235/75/15) sellaisissa ainakin toyo vastaa karkeudeltaan perus hakkapeliittaa. Coopperin noista itse ottaisin kokeiluun. Tuo uudemman mutikan melu yllätti minutkin. 32" bf mt 7 mm pinnalla jollottaa melkein kuin oikea maastorengas. Vanha mutikka 33" 10,5 oli samalla pinnalla mielestäni hiljaisempi.
35x12.5 r15
tai
285/75 r18
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2016, 00:06
Mtl Mtl ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 22.05.16
Sijainti: Etelä
Perusasetus

Kysytääs ny viä neuvoa foorumilaiset. Tällä hetkellä alla 2016 rangerissa on 255/70/16 vakiorenkaat. Maastokesärenkaita olen ostamassa. Bf Goodrich mud terrain tai vastaavaa..

Hyvä olisi jos niillä saisi korotettua vähän maavaraakin. Mikä koko olis hyvä 16 tuumaselle vanteelle ja joka mahtuu vakioautoon hyvin. Leveyttä en halua oikein kasvattaa kun rupee ottaan kiinni helpolla. 235/85/16 olis mielessä jos mahtuu... Mikä koko tuohon kannais laittaa et vähä maavara nousis ees? Kiitos.

Viimeksi muokannut Mtl : 03.06.2016 00:44
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suosituksia pätkämaastureista macro Tekniikka & Jutustelu 32 18.06.2012 21:41
Suosituksia hyvästä peltikorjaamosta landman Tekniikka & Jutustelu 2 18.03.2012 00:13
microhifi/dvd suosituksia? ärjy Chit-Chat 0 15.10.2011 16:30
Suosituksia LA laitteistosta pajeroon? kallekoo Tekniikka & Jutustelu 10 24.02.2008 17:55
Suosituksia GM:n osiksi? Tekniikka & Jutustelu 0 08.05.2003 08:17

Sivu luotu: 02:33 (GMT +2).