Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2015, 11:04
scuikka:n Avatar
scuikka scuikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.14
Sijainti: Iitti
Viestit: 35
Perusasetus

Saatanpitulla paikalle

__________________
-Ei se nyt siit sit mennykkään -KYM #9
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.05.2015, 20:11
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

ei pääse nyt tulee
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.05.2015, 18:32
Bäkström Bäkström ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Kouvola
Viestit: 69
Perusasetus

No mites huomenna? Kympiltä vai?

Scuikka tulossa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.05.2015, 18:38
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

10 abc.
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.05.2015, 07:57
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Aamun ekalla testikierroksella ilmeni peräöljy vuoto joten tuleminen saattaa ehkä hieman viivästyä
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.05.2015, 16:46
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Makkarat syöty ja ajemassakin käytiin.
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2015, 15:15
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Tuli käytyä peuhussa golfautojen matkassa vaikka suunnitelmissa oli talkoita niin ajeluksi meni.
Siellä tarvisi ainakin pienet risu talkoot jossain vaiheessa mutta olisiko kiinnostusta KELI varauksella LA 27.6 tai SU 28.6 ajeluihin peuhuun tai pilkanmaahan(jos saadaan mennä)?
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.06.2015, 22:11
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Niin nämä ajothan on tälläkertaa Iitissä ettei kukaan mene peuhuun, ja jos ei paikalla käyneitä (kymiläinen)? niin simmerman tulee myllykosken suunnasta ja itse aattelin käydä aamukaffella Kuusaan kiltatien nesteellä ennen ajoja.
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.06.2015, 22:26
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Heitin Kymiläiselle privana ajo ohjeet
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.06.2015, 20:06
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Harvinainen päivä tänä kesäkuussa ei satanut yhtään



__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.06.2015, 20:17
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

Jos taas jotaa pientä remonttia suorittais tänkin reissun jäliltä
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 19:45 (GMT +2).