Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.05.2015, 20:32
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

No mortton taasKuule,ihan syräntä lämmittää nähdä et ikäises kaveri on noin valveutunu jo täs vaihees elämää tällä sarallasä ole kuule parikymppisenä jo iha guru ton ivorgjuniorin kans..mä olin 8v ku tinkasin äiteeltä kaksataa markkaa lainaan ja ostin vanha volgan,rälläsin sil sen ku kone hajos tietämättömyyttäni,mä mitää osannu korjaa viel sunkaa iäs..maatilan poikii ku olen,moottorityökoneet luonnostaan kiinnosti,mut mitä sitä sikatilan isäntä olis voinu liikkuvist metalli osist opettaa,ku tienny niist itekkää kuustoist olin ku alko tää autoilun maailma vähä avaan verhoja ku menin autopuolel ammattikouluu ja siit sit jollai lain roikkunnu mukana..Elähän anna minkään tai kenkään vaikuttaa kiinnostuksees alaa kohtaan.täähän on selkeest sun juttus.Kovasti oot saanu sinäki aikaseks ja niis on paljo sellasta hommaa,minkä tekeminen ei näy päälle ollenkaaMahtava juttu ja Tsemppii todella tällekkin projektille,tarvii käydä ain välii vakoileen mitä tänne kuuluup
Luin koko tän projekti juttus äsken ja tarvii sanoo et sul on ollu täs tosi hienosti patrolleista tietäviä kavereita myötä elämäs hyvien neuvojen kaa tätä mukana..
Näin se homma etenee ja hienosti oot niinku reaalibudjetilla hommassa.joskus on tuskaa ku tietää mitä tarviis,muttei vain ole rahapuuta pihalla mistä nyhtää ostovoimaa)ota iisisti,seuraillaan!!
Vastaa lainaten

Luokat
datsun, patrol, suomen ainut batmobile

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan/Datsun projekteja! nyt King Cab D22 tare Maasturiprojektit 182 16.11.2016 15:01
Myyty Jeep, Patrol ja Batmobile lasten keinuautot MouhijärvenMies O/M/V Muut 0 06.01.2011 15:55
Terapia projekti - batmobile Mico Chit-Chat 11 04.06.2010 07:32
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
Batmobile 2005 HeikkiH Linkit 6 23.05.2005 20:09

Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).