Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2015, 12:36
ivorgjunior ivorgjunior ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.15
Sijainti: suomi pälkäne
Viestit: 63
Perusasetus

Nyt on tankkikin siiretty


Viimeksi muokannut ivorgjunior : 19.05.2015 12:48
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2015, 12:37
ivorgjunior ivorgjunior ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.15
Sijainti: suomi pälkäne
Viestit: 63
Perusasetus


Viimeksi muokannut ivorgjunior : 19.05.2015 12:42
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.05.2015, 12:47
ivorgjunior ivorgjunior ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.15
Sijainti: suomi pälkäne
Viestit: 63
Perusasetus

Nyt ollaan siinä vaiheessa että auto kumoon vaan ja alusta remonttia tekeen ja aateltiin samalla laittaa volvon vaihe laatikko että kulkis hiljaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.05.2015, 12:54
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Miten autosta tulee offikelpoisempi kun siitä laikkaa katon pois, mielestäni se on nyt vaarallisempi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.05.2015, 12:57
ivorgjunior ivorgjunior ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.15
Sijainti: suomi pälkäne
Viestit: 63
Perusasetus

Koska mun mielestä se on hienompi niin siksi otin katon pois
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.05.2015, 12:59
ivorgjunior ivorgjunior ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.03.15
Sijainti: suomi pälkäne
Viestit: 63
Perusasetus

Ja taka akseli on siksi pois että siihen hitsataan kemppi ja tehään soa korotus
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.05.2015, 15:09
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Tee ekaksi tuohon hiukan turvakaaria ( kunnolliset ). Soa.lla saat siitä korkean ja nurinhan se voi mennä.. ei oo sitten katto sisällä ja ihmiset lakanaa vailla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.05.2015, 19:27
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ivorgjunior Näytä viesti
Ja taka akseli on siksi pois että siihen hitsataan kemppi ja tehään soa korotus

Moi.
Hei voinks mä kysyy minkä ikänen sä olet?Näytät niin nuorelta et hämmästelen sun tietotaitoas täs harrasteessa. ja tsemppiä ihan hitosti projektiis joka näyttääkin edistyvän ripeästi ja asiallisilla etenemis suunnitelmilla..Hienoa,tulee varmasti seurattua tätä projektia
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.05.2015, 09:41
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ivorgjunior Näytä viesti
Koska mun mielestä se on hienompi niin siksi otin katon pois
Juu, onhan siinä pikapin näköä.
Kannattaaa hitsuutella ainakin joku poikittaistuki tuohon aukkoon etttä koppa ei nitkahda jos menee vahingossa nutullee, joku jo esittikin sitä takaoven kehystä tohon aukkoon mikä on ihan hyvä idea. Pelkän diagonaalin laittaminen on helpompaa. Samallarahallla laittaa pääkaaren ja takatuet.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Ruggered puhelin, uusi, Sonim XP3300 299,- papyy O/M/V Muut 0 30.11.2013 12:13
Myydään King Cab jne Hyvät Talvirenkaat Nokian 205R16 299€€€€ bj45lava O/M/V Renkaat ja vanteet 3 18.10.2010 09:28
M: corolla 1300 EFI vm,92 hintaan 299.99e toyota4x4 O/M/V Ajoneuvot 5 06.02.2007 19:19
Offi sivuja Juniori83 Linkit 1 24.10.2006 22:22
Ilmastointilaite Airamair 26 käyttämätön 299 e finvalp O/M/V Muut 0 27.06.2006 23:18


Sivu luotu: 21:19 (GMT +2).