![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nyt on tankkikin siiretty
Viimeksi muokannut ivorgjunior : 19.05.2015 12:48 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Viimeksi muokannut ivorgjunior : 19.05.2015 12:42 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Nyt ollaan siinä vaiheessa että auto kumoon vaan ja alusta remonttia tekeen ja aateltiin samalla laittaa volvon vaihe laatikko että kulkis hiljaa
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Miten autosta tulee offikelpoisempi kun siitä laikkaa katon pois, mielestäni se on nyt vaarallisempi
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Koska mun mielestä se on hienompi niin siksi otin katon pois
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ja taka akseli on siksi pois että siihen hitsataan kemppi ja tehään soa korotus
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tee ekaksi tuohon hiukan turvakaaria ( kunnolliset ). Soa.lla saat siitä korkean ja nurinhan se voi mennä.. ei oo sitten katto sisällä ja ihmiset lakanaa vailla.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Moi. Hei voinks mä kysyy minkä ikänen sä olet?Näytät niin nuorelta et hämmästelen sun tietotaitoas täs harrasteessa. ja tsemppiä ihan hitosti projektiis joka näyttääkin edistyvän ripeästi ja asiallisilla etenemis suunnitelmilla..Hienoa,tulee varmasti seurattua tätä projektia
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kannattaaa hitsuutella ainakin joku poikittaistuki tuohon aukkoon etttä koppa ei nitkahda jos menee vahingossa nutullee, joku jo esittikin sitä takaoven kehystä tohon aukkoon mikä on ihan hyvä idea. Pelkän diagonaalin laittaminen on helpompaa. Samallarahallla laittaa pääkaaren ja takatuet. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Ruggered puhelin, uusi, Sonim XP3300 299,- | papyy | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2013 12:13 |
| Myydään King Cab jne Hyvät Talvirenkaat Nokian 205R16 299€€€€ | bj45lava | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 18.10.2010 09:28 |
| M: corolla 1300 EFI vm,92 hintaan 299.99e | toyota4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 06.02.2007 19:19 |
| Offi sivuja | Juniori83 | Linkit | 1 | 24.10.2006 22:22 |
| Ilmastointilaite Airamair 26 käyttämätön 299 e | finvalp | O/M/V Muut | 0 | 27.06.2006 23:18 |