![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuli nyt itselle joku aivopieru, onhan noissa manuaaleissa yleensä pidemmät välitykset suhteessa automaattiin samalla koneella. Mutta toisaalta keppivaihteiset yleensä tuntuu kestävän vähän paremmin isoja renkaita ilman että tuntuu kuskin penkillä pahalta.
Automaatti sinällään jaksaa momentinmuuntimen takia kyllä mennä eteenpäin liian pitkilläkin välityksillä, mutta ainakaan itse en jaksa sitä automaatin rääkkäystä ja kiihtyvyyden heikkoutta ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, noin yleensä näis Tojoissa, FJ:ssä tosin toisinpäin: automaatissa 3.727:1 ja manuaalissa 3.909:1, lisäks tomaatissa pidempi askin välitys (0.716 vs. manuaalin 0.799). Automaatti ei täs tapauksessa oikein siedä 35" kumeja, manuaalilla hyvät välit vielä. [/OFFTOPIC] |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vai miten se olisi WJ kasilla? Edelleen käyttötarkoitus sama eli metsämonsteri ei haussa, vaan joka muutamasta suosta kuitenkin selviäisi kunnialla.... Kumpiko vaikuttaisi luotettavammalta noin ylöjään? Eli WJ vai ZJ?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
en tiiä noista uudemmista grandeistä, mutta ZJ on kyllä osasaatavuudeltaan ja niiden hinnoilta aika kukkarolle ystävällinen, ihan eri merkkien välisessäkin vertailussa. järjen kanssa jos teet alustan autoon, mietit ja hiukan tutkit mitä sinne kannattaa laittaa, niin tonnilla etenee jo aika huikeesti. eikä tuo nyt käyttiksenäkään mikään huono ole, näppärä pyöriä kaupungissa, maantiellä ihan asiallinen ajella maastoon tehtyjen muutoksien kanssa. tosin kutonen puutuu sitten jo isompien korimuutosten ja 33" turvin aika ilkeesti ja vaatii ne välitykset kompensoimaan painoa ja rengaskokoa. mie oon huono ehkä kommentoimaan sitä kasikoneen eroo tuohon kutoseen ja ylejäänkin vakiojeepistä puhumaan, koska sellasta ei ole koskaan ollu, mutta tuo kutoskoneinen grandi on ihan kelpo auto ja ainakin ne on ihmisen hinnoissa, liki ruosteettomatkin yksilöt
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Päästöarvot pielessä, Katti vai jotain muuta? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.07.2011 20:13 |
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2010 12:27 |
Joulukiireet, oliko niitä vai mitä ne oikein on? | H_Nietu | Chit-Chat | 1 | 23.12.2007 22:37 |
Muna vai Kana (Eli tela vai pyörä) | Chit-Chat | 1 | 01.08.2007 08:48 | |
Ennen oli kaikki paremmin, vai oliko? | Wille | Society | 1 | 11.12.2006 11:31 |