![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eikös visko tuppaa muuttumaan ennemminkin kiinteäksi vanhuuttaan? Tarkasta kuitenkin ensin, onko takaveto kytketty mekaanisesti irti. Käyttöoppaassa on ohjeet.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Myyjän mukaan mitään tuollaista ei ole tehty. Myyjän mukaan visko on vaan rikki, minkä myötä se on etuvetoinen. Jos tuon saa edukkaasti fixattua niin fixataan. Muutoin tehdään kemppilukko siihen
![]() Tosin ensimmäisenä meinasin kokeilla leimata sitä jos siitä ei paljastu jotain muuta suurta ihmeellistä. Vikalistan kun saa niin katsotaan laitetaanko se kilpiin ja myydään eteenpäin vai viedäänkö se siitä mökille aura-autoksi. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kannattaa kattoo ensin et onko se takaveto poistettu mekaanisesti käytöstä. >Myyjät mitään tiedä hieman eksoottisimmista vermeistä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Laatikon kyljessä on muistaakseni 8 mm paksuinen lenkkipäinen tanko, joka on lukittu ruuvilla. Tanko sisääntyönnettynä on takaveto kytketty irti.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Selvittelin muuten tuon auton historia tietoja. Olisin näköjään 3 omistaja autolle. Tämä edellinen heppu on omistanut sen 5v ja sitä edeltävä omistanut sen uudesta lähtien. Lisäksi näyttäisi että se on aina mennyt leimasta läpi ilman huomautuksia. Voipi olla että sen saa kohtuu helposti leimasta läpi. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa muuten kun lueskelee nyt miten tuo systeemi hajoaa niin ilmeisesti n. 120-150tkm kohdilla tuo visko alkaa kulumaan niin että neliveto on jatkuvasti päällä. Eli siellä hyvinkin voisi olla tuo etuveto lukittu päälle. Venäläisellä suikka foorumilla joku on kuulemma keksinyt miten tuon viskon saa itse korjattua. Korjaus on kuulemma kohtuu helppoa. Mutta tietenkään mitään ohjeita ei oltu linkitetty ja kun menee venäläiselle suikka foorumille niin eihän sieltä tietenkään mitään ymmärrä. Google translator ei myöskään oikein tajua sitä sivustoa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jos nyt en ihan väärin muista niin viskokytkin on kardaanin välissä, heti tukilaakerin jälkeen. Uutena perhanan kallis (reilu 700e), niin kannattaa koittaa korjata vanha tai laittaa jäykäksi koko kardaanin siis jos ei tieliikenteesen ole enää tulossa
![]() Tarkistan tuon viskohomman huomenissa, jos ei joku asiasta aivan varma ehdi vastamaan sitä ennen ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Suomeksiko käänsit? Mä oon huomannu että kannattaa kääntää englanniks, paljon tolkullisempaa tekstiä kuin rus -> fin käännökset.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Etuveto Balenon Vaihdelaatikko | goozer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.07.2012 14:32 |
Ostetaan balenon etupuskuri | 88sj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.03.2012 20:16 |
Suzuki Vitara -91 neliveto | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2011 12:05 |
Suzuki SJ410 ja neliveto kadulla | Puska-suska | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.01.2011 11:35 |
Neliveto ilman keskitasauspyörästöä (Suzuki) | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.08.2004 21:32 |